کد خبر: ۱۴۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مدیرکل اطلاعات فارس:

حفظ وحدت و همدلی برای شکست دشمنان در نبرد اقتصادی لازم است

این مقام ارشد اطلاعاتی فارس گفت: در شرایط فعلی باید با حفظ وحدت و همدلی، برای شکست تلاش‌های خصمانه دشمنان در مصاف و نبرد اقتصادی تلاش کنیم.
به گزارش سرویس سیاسی شهرستان‌های شیرازه، مدیرکل اطلاعات فارس در دیدار با علما، روحانیون و معتمدان اهل سنت شهر خنج با اشاره به فرازهایی از بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، وحدت و همبستگی جامعه را بسیار با اهمیت و حیاتی دانست و بر حفظ وحدت و صیانت از آن تاکید کرد.

این مقام ارشد امنیتی استان فارس با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی در شرایط تحریم و تلاش‌های خصمانه دشمنان ملت ایران، گفت: حفظ وحدت و همدلی، رمز تداوم پیشرفت‌های کشور است.

مدیرکل اطلاعات فارس اظهار کرد: دشمنان همواره سعی دارند با ایجاد اختلاف، رمز پیروزی امت اسلامی را از مسلمانان بگیرند و تاکنون تلاش‌های بسیاری در این زمینه داشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمن اعلام کرده ایران برای تبدیل شدن به یک قدرت جهانی فاصله چندانی ندارد و از همه مؤلفه‌های لازم برخوردار است؛ به زعم دشمن، ایران تنها در اقتصاد ضعیف است و از این رو، تلاش خود را به کار بسته تا اقتصاد ایران را فلج کند.

این مقام ارشد اطلاعاتی فارس گفت: در چنین شرایطی، باید با حفظ وحدت و همدلی، برای شکست تلاش‌های خصمانه دشمنان در مصاف و نبرد اقتصادی تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی در زمینه ایجاد تفرقه و توطئه‌های دشمنان برای تضعیف نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن، بر اهمیت حضور حداکثری شرکت مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

مدیرکل اطلاعات فارس از اهل سنت خواست که با حضور حداکثری خود همگام با دیگر اقشار ملت ایران در انتخابات آتی، نقشه دشمنان را خنثی کنند.

حضور اکثریت مردم، مشروعیت نظام را عینیت می‌بخشد

وی گفت: حضور اکثریت مردم، مشروعیت نظام را عینیت می‌بخشد و اقتدار و سربلندی نظام و حکومت اسلامی را در جهان در پی دارد.

مدیرکل اطلاعات فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: وظیفه اداره کل اطلاعات فارس، تأمین امنیت و آسایش برای همه اقشار مردم استان و حفظ نظام است.

وی گفت: وزارت اطلاعات، تأمین امنیت و آسایش همه مردم ایران به دور از هر نوع تعصب مذهبی و قومی را بر عهده دارد و در این مسیر، تفاوتی ندارد که شهروندان کشور، مسلمان یا غیرمسلمان یا اینکه شیعه یا سنی باشند.

وظایف اداره‌کل اطلاعات بسیار خطیر و با اهمیت است

شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج نیز در سخنانی، وظایف اداره‌کل اطلاعات را بسیار خطیر و با اهمیت خواند.

وی از تلاش و زحمات شبانه روزی وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و صیانت از آرمان‌های انقلاب و میهن در داخل و خارج از کشور تشکر و قدردانی کرد و برای متولیان و تامین‌کنندگان امنیت کشور، آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه اهل سنت خنج همچنین خاطرنشان کرد: اگرچه مشکلات معیشتی و کمبودهایی در این شهر وجود دارد اما مردم خنج همیشه مصلحت نظام را بر خواسته خود ترجیح می‌دهند.

در این دیدار، برخی از علما، روحانیون و معتمدان اهل سنت شهرستان خنج به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان