کد خبر: ۱۴۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
فرماندار ممسنی:

خبرهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ممسنی در راه است

فرماندار ممسنی با اعلام این مطلب که خبرهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مسنی در راه است، گفت: با مجموعه اقدامات دولت و خیرین حوزه سلامت در تامین تجهیزات پزشکی و توسعه واحد دیالیز، اورژانس ۱۱۵در خومهزار و مهرنجان و میشان و پایگاه انتقال خون نورآباد و ساختمان همراه بیمار بیمارستان و راه‌اندازی کلینیک ویژه آینده نوید بخشی در بهداشت و درمان شهرستان ایجاد شده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، داوود ایوبی در حاشیه بازدید از خانه بهداشت در حال ساخت روستای مرغ ماهور گفت: با پیگیری‌های مستمر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در مرکز و تلاش مدیران شهرستانی خبرهای خوبی در حوزه فعالیت بهداشت و درمان شهرستان در راه است .

وی افزود: مشکلات موجود در راه اندازی دستگاه ام .ار.ای که به شدت مورد نیاز شهرستان می باشد  تا حدود زیادی حل و فصل شده و تلاش برآن است که ان شالله بتوانیم عید مردم عزیز شهرستان با خبر راه اندازی آن شیرین تر شود.

ایوبی بیان کرد: ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان با اعتباری  ۱۳میلیارد ریال تامین شده و عملیات احداث آن با شدت بیشتری توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ممسنی اضافه نمود :با کش و قوس های فراوان شبانه روزی نمودن درمانگاههای شهر بابامنیر و دولت آباد دشمن زیاری نیز مورد تصویب وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته و ابلاغ شده و ان شالله وارد فاز اجرایی تامین نیرو و امکانات خواهد شد.

ایوبی اضافه کرد: با تامین اعتبار لازم تمامی خانه های بهداشت مناطق روستایی شهرستان در بخش دشمن زیاری و جوزار و ماهور میلاتی که در سال های اخیر گاز دار شده گاز رسانی گردیده است.

وی اظهار کرد: خانه بهداشت روستاهای مرغ و دهگپ نیز با پیشرفت قریب ۷۵ درصدی وبخش ویژه نوزادان بیمارستان ولی عصر نیز با اعتبار ۱میلیارد تومانی  در حال احداث است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی گفت با مجموعه اقدامات دولت و خیرین حوزه سلامت در تامین تجهیزات پزشکی و توسعه ی واحد دیالیز، اورژانس ۱۱۵در خومه زار و مهرنجان و میشان و پایگاه انتقال خون نوراباد و ساختمان همراه بیمار بیمارستان و راه اندازی کلینیک ویژه  آینده نوید بخشی در بهداشت و درمان شهرستان ایجاد شده است.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان