کد خبر: ۱۴۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور:

استان فارس پیشگام تحول امور نیکوکاری در مجامع خیریه باشد/ ساخت ۱۰۰ واحد آپارتمان خیرساز ویژه دانشجویان متاهل دانشگاه فرهنگیان

مهدی احمدی گفت: پیشنهاد می‌دهم استان فارس باتوجه به اینکه دومین استان از حیث تعداد مجمع خیریه در کشور است، پیشقدم در ضرورت تحول امور نیکوکاری در مجامع خیریه شده تا با هم‌افزایی بتوان بسیاری از مشکلات را حل نمود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، نشست بنیاد خیرین استان فارس حامی دانشگاه فرهنگیان با حضور دبیرکل بنیاد خیرین، رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس و جمعی از خیرین برگزار شد.

مهدی احمدی مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور ضمن ابراز خوشحالی از حضور در فارس، مهد علم، فرهنگ وهنر گفت: پس از بیست سال زندگی با خیرین به جرات می‌توان گفت که لحظه به لحظه زندگی خیرین درس زندگی است، کسانی که هیچگاه برای خود چیزی نمی‌خواهند.

وی با اشاره به حمایت رهبرمعظم انقلاب از دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: عمل صالح در حکم ارز معتبر در آخرت است و امروز دانشگاه فرهنگیان آن عمل صالح است که می‌تواند ارز معتبر برای دنیای دیگر باشد.

این مقام مسئول با بیان جمله‌ای از شهید مطهری مبنی بر اینکه آینده متعالی کشور در گرو تربیت و پرورش صحیح است، تصریح کرد: سعادت جامعه درپی نظام آموزش و پرورش صحیح می‌باشد و برای تربیت معلم ایده آل، باید تربیت قیمتی داشته باشیم.

مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: برای تربیت معلمی در طراز جمهوری اسلامی باید نیاز به امکانات رفاهی مورد توجه قرار گیرد که این امکانات و تجهیزات در تربیت درست دانشجو معلمان موثر خواهد بود.

احمدی بیان کرد: فکر و اندیشه خیرین بوی بهشت می دهد و عبادت جز خدمت به خلق نیست که خیرین ما پیشگام عرصه خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه امور خیریه به صورت جزیره ای شده و نمی تواند نمود واقعی داشته و کار بزرگی را صورت دهد، پیشنهاد داد: استان فارس باتوجه به اینکه دومین استان از حیث تعداد مجمع خیریه در کشور است، پیشقدم در ضرورت تحول امور نیکوکاری در مجامع خیریه شده تا با هم افزایی بتوان بسیاری از مشکلات را حل نمود.

دانشگاه فرهنگیان فارس آماده پذیرش 4 هزار دانشجو در سال 

حسین افلاکی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در فارس دارای دو پردیس و پنج مرکز آموزشی می باشد، گفت: دانشگاه فرهنگیان در استان فارس پذیرای 4200 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد که پس از تهران رتبه دوم را در تعداد مراکز آموزش داریم.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان در فارس سالانه پذیرای 1200 دانشجوی جدید می باشد که با توجه به پتانسیل های موجود می تواند این تعداد تا 4 هزار دانشجو افرایش پیدا کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در فارس علاوه بر زمینه اشتغال می تواند کمبود معلمان در آموزش و پرورش را جبران نماید.

افلاکی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است، عنوان کرد: آحاد مردم و خانواده ها به طریقی با دانشگاه فرهنگیان در ارتباط هستند و این دانشگاه تاثیر بسزایی در سطوح مختلف جامعه دارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان امروز، معلمان فردا هستند، گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب از دانشگاه فرهنگیان حمایت می کنند، ما وظیفه داریم با تمام تلاش زمینه توسعه و رشد این دانشگاه ماموریت محور را فراهم کنیم.

ساخت 100 واحد آپارتمان خیرساز

وی با تشکر از خیر محترم، مهندس درودچی اذعان داشت: به همت و کمک خیر محترم، مهندس درودچی 100 واحد آپارتمان برای دانشجویان متاهل دانشگاه فرهنگیان به متراژ متوسط 60 مترمربع در پردیش شهید باهنر شیراز به زودی کلنگ زنی و در ادامه ساخته خواهد شد.

به گزارش شیرازه، در پایان این نشست، انتخابات تعیین اعضای هیئت مدیره بنیاد خیرین استان فارس حامی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان