کد خبر: ۱۴۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در گفتگو با «شیرازه»؛

گام‌اول واکسیناسیون کرونا جامعه ایثارگری فارس آغاز شده است/ مطالبات پرداخت نشده نداریم

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور گفت: واکسیناسیون جامعه ایثارگری فارس با ۵۵۰ دوز واکسن کرونا سهیمه اولیه بنیاد شهید استان فارس آغاز شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد محمدی‌پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص واکسیناسیون کرونا جامعه ایثارگری فارس اظهار داشت: ۵۵۰ دوز واکسن کرونا سهیمه اولیه بنیاد شهید استان فارس است که در این مرحله، جانبازان با ریسک بالا مثل ضایعه نخایی، دو قطع عضوی، شیمایی ها و اعصاب و روانی حاد به اضافه والدین دو شهیدی به بالا واکسیناسیون می شوند.

وی تصریح کرد: از ۱۹ اسفند ماه واکسیناسیون مرحله اول شروع گردیده و تا پایان سال ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه مبنی بر پرداخت مطالبات بیمه ای جانبازان و ایثارگران گفت: کسی را در جامعه ایثارگری استان فارس نداریم که فاکتور به بیمه تحویل داده اما بیشتر از دو ماه تسویه نشده باشد؛ مطالبات بیمه دی را پرداخت کردیم و چیزی به اسم مطالبه ندارد لذا فاکتور ها به روز و یا بین ۱۵ تا ۲۰ روز پرداخت شده است.

به گفته این مقام مسئول، اگر کسی مطالبه پرداخت بیمه در گذشته دارد و پرداخت نشده، ما پیگیر خواهیم بود.

گام‌اول واکسیناسیون کرونا جامعه ایثارگری فارس آغاز شده است/ مطالبات پرداخت نشده نداریم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه بعضی دارو های خارجی وجود دارد که تحت پوشش و قرار داد بیمه دی نیست لذا آن ها بیمه تعهدی در قبال آن ها ندارد، خاطرنشان کرد: اما دارو های داخلی مشکلی ندارد و عزیزان جانباز و ایثارگر می توانند استفاده نمایند.

وی افزود: دارو هایی مخصوص برای جانبازان عزیز شیمیایی وجود دارد که معمولا به شکل های مختلفی تامین می شود و سه داروخانه خاص برای تحویل دارو ها هماهنگ شده است.

انتهای پیام/ح/م

نظرات بینندگان