کد خبر: ۱۴۵۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

انبار احتکار لوازم خانگی در شیراز کشف شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: با تلاش بازرسان سازمان صمت انبار احتکار لوازم خانگی در شیراز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و اقلام آن توقیف شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مهدی حسنی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: پیرو بازرسی‌های بازرسان از انبار‌های سطح شهر، بازرسان متوجه وجود یک انبار در جنوب شیراز شدند و به بازدید از آن پرداختند که متوجه شدند تعدادی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز و هود در این انبار موجود است.

حسنی ابرازکرد: بازرسان اطلاعات این انبار را بررسی کردند و متوجه شدند صاحب انبار به ثبت این انبار در سامانه جامع انبار‌ها اقدام نکرده و هیچ گونه ورود و خروج کالایی را ثبت نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر بر اساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی پرونده تخلف احتکار برای صاحب این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس به صاحبان انبار‌ها و کالا‌ها هشدار داد، هر چه سریعتر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبار‌ها و ثبت ورود و خروج کالا در این سامانه اقدام نمایند در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آن‌ها برخورد و کالای آن‌ها توقیف می‌شود.

حسنی همچنین از مردم خواست، در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا بازرسان آن را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جبار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
0
درست نوشتید ؟! ارزش یک میلیارد ریال که میشه 100 میلیون تومان یعنی معادل پول 2 الی 3 عدد یخچال!!!
این دیگه چه کشفی هست؟