کد خبر: ۱۴۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فرماندار آباده؛

کلنگ کارخانه کاشی در آباده به زمین خورد / بیکاران به فرمانداری مراجعه کنند

زین العابدین نیک‌مرام گفت: بحث اشتغال در شهرستان آباده حل شده است و تنها شهرستانی است که بیکاری را در آن به صفر می‌رسانیم و اگر بیکاری (از جنس مرد) در شهرستان وجود دارد به فرمانداری مراجعه کند.
به گزارش سرویس رصد شهرستان‌های شیرازه، کلنگ کارخانه کاشی فروردین با حضور مسئولین شهرستان آباده به زمین خورد.

آباده نما نوشت: زین العابدین نیک‌مرام فرماندار آباده گفت: در سال آینده کلنگ‌زنی شش کارخانه دیگر را در شهرستان داریم که موجب تحول بزرگی در صنعت شهرستان خواهد گردید. 

بیکاران آباده به فرمانداری مراجعه کنند

نیک‌مرام افزود: بحث اشتغال در شهرستان آباده حل شده است و تنها شهرستانی است که بیکاری را در آن به صفر می‌رسانیم و اگر بیکاری (از جنس مرد) در شهرستان وجود دارد به فرمانداری مراجعه کند. 

وی افزود: امیدواریم در نیمه دوم سال آینده یک عدد بیکار هم نخواهیم داشت؛ اگرچه الان هم نداریم. 

نیک مرام اظهارداشت: حدود چندین هزار هکتار برای تشکیل منطقه ویژه اقتصادی مهیا شده است و از تمام مدیران خواهش می کنم هر سرمایه‌گذار با هر ایده؛ استراتژی و هر پروژه‌ای را مورد حمایت قرار دهند و ما هم در ارائه تسهیلات؛ تخصیص زمین و مجوز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام تلاش خورد را خواهیم کرد.

محمد نعمت‌اللهی سرپرست اداره صمت شهرستان آباده گفت: کارخانه کاشی قرار است با مساحتی حدود ۲۰ هکتار و سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان احداث گردد.

نعمت‌اللهی افزود: کارخانه کاشی فروردین که ظرفیت سالانه حدود شش میلیون متر مربع و  اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر را به‌همراه دارد در ۲۴ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است در حال حاضر چهارکارخانه فعال با اشتغال مستقیم قریب به سه‌هزار نفر و یک کارخانه با تولید آزمایشی در آباده موجود می‌باشد که مابقی کارخانه های کاشی، جواز تاسیس صادر شده و یا تنها کلنگ‌زنی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان