کد خبر: ۱۴۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دادستان عمومی وانقلاب شیراز درگفتگو با«شیرازه»؛

ورود ونظارت جدی به منازل مبله خواهیم داشت/ کمترین تنش و مشکلات درتهیه و توزیع اقلام داریم

سیدمصطفی بحرینی گفت: هنوز میزان و نوع محدودیت‌ها مشخص نشده است اما قطعا نسبت به منازل مبله ورود و نظارت جدی خواهیم داشت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به نظارت بر خانه‌های مبله در آستانه عیدنوروز گفت: امسال دارای یک محدودیت ناشی از کرونا هستیم که این محدودیت‌ها هنوز میزان و نوع آن مشخص نشده است اما قطعا نسبت به منازل مبله ورود جدی و نظارت جدی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در راستای برنامه ستاد ملی کرونا و متولیان امر که سیاست‌ها را اعلام می‌کنند، نظارت‌های لازم را بر این مجموعه خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز ابرازداشت: اگر بنا باشد که به نوعی محدودیت کلی ایجاد شود قطعا به هیچ عنوان اجازه استفاده از منازل مبله را نخواهیم داد و در این زمینه با افراد متخلف قطعا برخورد خواهد شد.

بحرینی اضافه کرد: اگر بنا باشد که از ظرفیت منازل مبله استفاده شود، این ظرفیت هم باید به نوعی تحت نظارت و کنترل باشد که از حیث اجتماعی، امنیتی و بهداشتی همه موارد را رعایت کنند.

ورود ونظارت جدی به منازل مبله خواهیم داشت/ کمترین تنش و مشکلات درتهیه و توزیع اقلام داریم

برخورد جدی با سودجویان در ایام نوروز

دادستان شیراز برخورد جدی با سودجویان در ایام نوروز را یکی از تکالیف دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از ضایع کردن حقوق افراد جامعه دانست و ابرازداشت: نظارت بر توزیع کالاهای اساسی یکی از تکالیف دادستانی است لذا در این زمینه برنامه‌های را داشتیم و پرونده‌های دیگری در دست اقدام داریم که انشالله نظارت‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در آستانه ایام عید و سال جدید، کنترل از ناحیه تهیه و توزیع اقلام با همکاری نهادهای متولی و دستگاه‌های مجری با هماهنگی صورت گرفته شاهد کمترین تنش و مشکلات در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان