کد خبر: ۱۴۵۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اختتامیه جشنواره عصر سلیمانی‌ها برگزارشد؛

راه شهیدسلیمانی به پیروزی ختم خواهدشد/ ستارگان سلیمانی‌ها درخشیدند

سرداربوعلی گفت: حضور در این جشنواره وتولید آثار فاخر باموضوع شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی توفیقی است که نصیب شرکت کنندگان شده‌است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آئین اختتامیه جشنواره عصر سلیمانی‌ها با حضور سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجرفارس به‌همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در بستر فضای مجازی برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی ضمن تبریک اعیادمبارک ماه‌شعبان گفت: نخبگان و فعالان فرهنگی فارس همواره در خط مقدم حرکت‌های انقلابی نقش آفرینی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این جشنواره و تولید آثار فاخر با موضوع شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی توفیقی است که نصیب شرکت کنندگان شده و از تلاش‌های ایشان تقدیر می‌کنیم. 

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: مسیر شهید سلیمانی به پیروزی ختم خواهد شد.

راه شهیدسلیمانی به پیروزی ختم خواهدشد/ ستارگان سلیمانی‌ها درخشیدند

محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز در این مراسم، عصر كنونی را عصر تفكر سردار سلیمانی دانست و گفت: معتقدیم قرن جدید قرن تفکر سردار سلیمانی است به‌همین نام جشنواره خود را برای ارائه محتواهای فاخر هنری و رسانه‌ای كه به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد، «عصر سلیمانی‌ها» انتخاب كردیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه‌هایی نظیر جهاددانشگاهی، بسیج هنرمندان، كمیته امداد و ارشادفارس در برپایی این جشنواره كه سپاه فجر را یاری رساندند، گفت: این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار شد كه بخش رویدادی آن در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا شد و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم  در آن شركت كردند.

صحت با تصریح اینكه جشنواره مذكور در ۴ قالب فیلم كوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه اجرا شد، گفت: موضوع ویژه این جشنواره شامل مكتب سلیمانی، ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم و موضوعات فرعی آن هم شامل شهدای مقاومت، مذاكره، پیروزی انقلاب، نفوذ، ویروس كرونا، شهدای ترور و سواد رسانه‌ای بودند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر ادامه داد: به‌طور كلی 723 اثر به دبیرخانه جشنواره در بخش رویدادی ارسال شد كه از این تعداد 204 اثر پوستر، 86 اثر پویانمایی، 16 نرم‌افزار و 96 فیلم كوتاه بوده است كه از این تعداد 402 اثر هم وارد مرحله نهایی داوری شدند.

وی با بیان اینكه 250 مورد آثار ارسالی به تلگرام جشنواره بوده است، گفت: در بخش پوستر 3 نفر، نرم‌افزار یك نفر و سایر رشته‌ها دو نفر به‌عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شدند. 

صحت اظهار كرد: در بخش مسابقه‌ای نیز 78 هزار نفر بازدید از وصیت‌نامه شهید سلیمانی داشتیم كه 20 هزار نفر در مسابقه آن شركت كردند و در نهایت امروز از میان 7 هزار و 200 نفر قرعه‌كشی اهدای جوایز انجام می‌شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر در پایان گفت: یكی دیگر از برنامه‌های این مراسم افتتاح مراكز متنای سازمان فضای مجازی سپاه شهرستان‌های لارستان، جهرم و كازرون است.

راه شهیدسلیمانی به پیروزی ختم خواهدشد/ ستارگان سلیمانی‌ها درخشیدند

در ادامه این مراسم برگزیدگان جشنواره اعلام و قرعه‌كشی مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی نیز انجام شد که در بخش فیلم کوتاه مصطفی کیا، میلاد امینی موحد، امیدرضا خیرخواه به عنوان نفر اول تا سوم معرفی شدند، همچنین در بخش نرم افزار مهرداد پارسافرد نفردوم، سید مصطفی موسوی نژاد نفر سوم شدند که در این بخش کسی حائز رتبه برتر نشد، در بخش پوستر محمد اسماعیلی، سید محمد حسینی، مصطفی صبوری به عنوان نفر اول تا سوم معرفی شدند، همچنین در بخش پویانمایی مجید آردا نفردوم و امین گودرزی‌پور به عنوان نفرسوم برگزیده شد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سیدمصطفی موسوی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
0
سلام و وقت بخیر ، برای دریافت جایزه باید چه کنیم ؟