کد خبر: ۱۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان فارس منصوب شد

با حکم دبیر ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر استان فارس داوود رضایی به عنوان دبیرشورا این نهاد در اداره‌کل ورزش و جوانان فارس منصوب شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در حکم سلمان مهدوی خطاب به داوود رضایی آمده است: با احترام نظر به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر به پیشنهاد رئیس محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان فارس به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آن دستگاه منصوب می‌شوید.

به موجب این حکم به جنابعالی ماموریت داده می شود نسبت به احیا، اجرا و ترویج فریضتین، به خصوص ترویج تذکر لسانی و کتبی، فعال نمودن شورای امر به معروف و نهی از منکر نسبت به استخراج معروفات متروکه و منکرات رایج و برطرف کردن آن با برنامه‌های مصوب شورای آن دستگاه اقدام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم در پرتو توجهات حضرت باری تعالی و توجه خاص و بقیه الله الاعظم(عج) و اجرایی کردن راهبردهای ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی موفق و موید باشید.

مراسم معارفه دبیر جدید شورای امربه معروف ونهی ازمنکر اداره‌کل ورزش و جوانان فارس با حضور سلمان مهدوی دبیر این ستاد در استان، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان