کد خبر: ۱۴۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد منصوب شد

با حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، داود رضایی ده بیدی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد منصوب شد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، در حکم حاجی زاده خطاب به رضایی آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از اخلاص و تلاش ، رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری و تعامل هر چه بیشتر با همکاران و سازمان های مرتبط در توسعه کمی و کیفی ورزش و جوانان شهرستان در چهارچوب قوانین و مقررات نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است داود رضایی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت بدنی است و در سوابق اجرایی وی رییس هیات شمشیربازی شیراز دیده می شود.

پیش از این مهدی جعفری ریاست اداره ورزش و جوانان پاسارگاد را بر عهده داشت.

مراسم تودیع و معارفه مهدی جعفری و داود رضایی با حضور صادق فلاح فرماندار شهرستان پاسارگاد ، مجید اسماعیلی رییس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان، علی اصغر رضایی رییس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین صبح امروز 27 اسفند ماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان