کد خبر: ۱۴۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
معاون فرهنگی اوقاف استان فارس خبر داد؛

میزبانی ۴۰ بقعه متبرکه در طرح آرامش بهاری نوروز ۱۴۰۰

حجت الاسلام صفری گرائی گفت: در استان فارس ۴۰ بقعه میزبان طرح آرامش بهاری است، همچنین در این طرح اعزام مبلغ بومی را نیز خواهیم داشت که به اقامه نماز جماعت و برگزاری جشن‌ها خواهند پرداخت.
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌های دینی شیرازه، حجت الاسلام رحیم صفری گرائی در نشست خبری با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری، اظهار داشت: با توجه به اقبال عمومی که زائرین و شهروندان به بقاع متبرکه دارند، طرح آرامش بهاری با برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینکه برگزاری طرح آرامش بهاری با توجه به  وضعیت چهارگانه شهرستان ها آبی، زرد، نارنجی و قرمز صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: در سراسر کشور ۵۰۰ بقعه متبرکه پیش بینی شده تا میزبان زائرین در طرح آرامش بهاری باشند.

معاون فرهنگی اوقاف استان فارس عنوان کرد: در استان فارس ۴۰ بقعه میزبان طرح آرامش بهاری است، همچنین در این طرح اعزام مبلغ بومی را نیز خواهیم داشت که به اقامه نماز جماعت و برگزاری جشن‌ها خواهند پرداخت.

وی به برپایی غرفه های انتظار و مهدویت در طرح آرامش بهاری اشاره کرد و بیان داشت:  ۱۲ خیمه معرفت در سطح استان برپا خواهد شده که سه غرفه در شهر شیراز خواهد بود.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: کاروان های شادی تحت عنوان «نسیم انتظار» در سراسر شهرستان ها و بقاع متبرکه به مناسبت نیمه شعبان بدون تجمع برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، در پایان از اعزام ۳ هزار و ۹۲۹ مبلغ به بقاع متبرکه و مساجد استان فارس از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

انتهای پیام/ح/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، فرهنگ
نظرات بینندگان