کد خبر: ۱۴۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

لحظه های خوش نوروز ۱۴۰۰ با شبکه فارس

صداوسیمای فارس برای نوروز ۱۴۰۰ برنامه‌های متنوع، شادی آفرین، امید بخش، آگاهی دهنده، آموزش محور و سرگرم کننده را در نظرگرفته است تا اوقات مفیدی را برای مخاطبان فراهم کند.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، در سیمای فارس ویژه برنامه سال تحویل از ۴ نقطه حرم شاهچراغ، آرامگاه حافظ، تخت جمشید و استودیو به صورت زنده روی آنتن می رود.

برنامه خانواده محور "کاشانه مهر" هر روز ساعت ۱۰ صبح بصورت زنده پخش می شود. 

برنامه ترکیبی "دلگشا" هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه بصورت زنده از سیمای فارس پخش خواهد شد.

برنامه "گمپ گلا" ویژه کودکان و نوجوانان در ایام نوروز از شبکه فارس و شبکه شما روی آنتن می رود.

برنامه "رویداد"، ارتباط تلفنی با مراکز استان ها، پخش روزانه دو فیلم سینمایی، پخش مجموعه طنز نمایشی"اُملت"، مجموعه طنز نمایشی "خودمونی"، پخش مستند و برنامه های گزارشی و آیتم های شاد و جذاب و موسیقی از دیگر برنامه های سیمای شبکه فارس در ایام نوروز ۱۴۰۰ است.

صدای فارس هم با برنامه های "صدای پای بهار" و "ساعت گل "به استقبال بهار می رود.

ویژه برنامه "نسیم بهار" هم بمناسبت لحظه تحویل سال بصورت زنده از رادیو فارس پخش خواهد شد.

برنامه های "بهار نارنج" صبح ها  و" شاخه نبات" بعد از ظهرهای ایام نوروز بصورت زنده مهمان خانه های مخاطبان است.

معاونت فضای مجازی شبکه فارس هم با دستی پر به استقبال نوروز ۱۴۰۰ رفته است. بسته ویژه  طنز با موضوعات اجتماعی، طراحی صفحه ویژه نوروز در تارنمای شبکه فارس، تولید ۲۰ پادکست بصورت راهنمای صوتی گردشگری، تولید و انتشار ۳۰ پوستر و اینفوگرافی با موضوعات مناسبتی نوروز ۱۴۰۰ و توصیه های پزشکی ویژه جلوگیری از شیوع کرونا، برگزاری پویش دانش آموزی ویژه نوروز در سطح مدارس فارس با همکاری آموزش و پرورش استان فارس و بازنشر گسترده سرودها، نماهنگ‍‌ها و تولیدات کوتاه سیمای فارس در فضای مجازی از مهمترین این برنامه هاست.

معاونت خبر شبکه فارس امسال هم در دومین سال شیوع کرونا از ممنوعیت سفر به استان فارس در ایام نوروز و بسته بودن جاده ها و اماکن تفریحی و گردشگری گزارش های روزانه ای را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

اگرچه امسال سفر در نوروز به استان فارس و شهر شیراز ممنوع است اما در بخش های خبر شبکه فارس پخش گزارش های متنوع و مختلفی از جاذبه های گردشگری و طبیعی و تاریخی شهرستان های استان فارس و آداب و رسوم مردم مناطق مختلف استان در ایام نوروز با محوریت  سیر و سیاحت مجازی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

معرفی طرح و ایده های بدیع و خلاقانه هم در ایام نوروز از جمله گزارش های خبری و تولیدی شبکه فارس در نوروز ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان