کد خبر: ۱۴۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
فرماندار فیروزآباد اعلام کرد؛

ثبت نام ۸۷ داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهر در فیروزآباد

فرماندار فیروزآباد از ثبت نام ۸۷ داوطلب در این شهرستان طی دوره ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، حسین آرگیو فرماندار فیروزآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه ثبت‌نام از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه سال ۹۹ آغاز و تا پایان ۲۶اسفندماه صورت گرفت، اظهار داشت: با فعالیت هفت کاربر، ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر فیروزآباد و میمند انجام شد.

فیروزنا نوشت: فرماندار فیروزآباد افزود: این کاربران کار ثبت‌نام از داوطلبان را از بیستم اسفندماه ۹۹ آغاز کرده‌اند که تا پایان دوره ثبت‌نام، در شهر فیروزآباد ۶۷ نفر و شهر میمند ۲۰ نفر، ثبت‌نام کردند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام این دو شهر در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت و ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای روستاها در بخشداری‌های مربوطه از اواسط فروردین‌ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

آرگیو بیان داشت: بعد از ثبت‌نام از داوطلبان تأیید صلاحیت آن‌ها انجام می‌شود و بعد از پایان تأیید صلاحیت‌ها یک هفته فرصت دارند تبلیغات خود را آغاز کنند.

وی گفت: از مجموع ۸۷ داوطلب شهر فیروزآباد و میمند سه نفر دیپلم، سه نفر کاردانی، ۵۲ نفر کارشناسی، ۲۵ نفر کارشناسی ارشد، دو نفر دکتری و دو نفر مدرک حوزوی سطح دو دارند. 

فرماندار فیروزآباد بیان کرد: از مجموع ۶۷ داوطلب ثبت‌نام شورای شهر فیروزآباد ۶۰ مرد و هفت زن و همچنین از مجموع ۲۰ داوطلب ثبت‌نام شورای شهر میمند ۱۸ مرد و ۲ زن ثبت نام کردند.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان