کد خبر: ۱۴۵۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

پیش‌بینی بیش‌از ۹هزار شعبه اخذرای در فارس/ مشارکت بیشتر با فضای رقابت سالم فراهم می‌شود

احمدی‌زاده گفت: ۴هزار و ۷۱۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۵۵ شعبه نیز برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا در فارس ایجاد می‌شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، احمد احمدی‌زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس درجلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تاکنون فرایند‌های انتخابات به موقع انجام شده و کار‌ها برابر تقویم زمانبندی پیش رفته است، افزود: آنچه به بخش تخصصی ما مربوط می‌شود سلامت و امنیت انتخابات است و در زمینه رقابت و مشارکت که موضوعی ملی است، همه سهم دارند و باید همه با هم به وظیفه خود عمل کنند.

احمدی‌زاده با تاکید بر اینکه چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت رویکرد اصلی ستاد انتخابات است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو مباحث مربوط به این امر از فروردین ماه گذشته در استان پیگیری و مشکلات و مسائل مختلف احصا شده است.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری حدود ۴۰ انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اراده مردم در تعیین سرنوشت جامعه تعیین کننده بوده است، گفت: بنیاد انقلاب و نظام بر خواست و اراده مردم بنا شده است و باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری و با رقابت سالم تمهید و فراهم شود.

احمدی زاده درخصوص انتخابات شورا‌های شهر نیز ابرازامیدواری کرد با ورود افراد متخصص و توانمند شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون در شهر‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهارداشت: در ۲هزار و ۳۰۰روستا، ۱۱۵شهر، ۲۷۱تیره عشایری کوچ‌رو در استان فارس انتخابات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان فارس چهارهزار و ۷۱۱شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و چهارهزار و ۵۵۵شعبه نیز برای انتخابات شورا‌های شهروروستا پیش‌بینی شده‌است که می‌بایست توسط هیأت‌های اجرایی نهایی شود.

احمدی زاده با بیان اینکه ۹۲۶۶صندوق اخذ رأی با فعالیت قریب به صدهزار نفر به عنوان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در سطح استان فارس پیش بینی و مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو مستلزم حجم بسیار زیادی فعالیت است و خوشبختانه با همکاری همه اعضا ستاد و فرمانداران و بخشداران استان فارس و همچنین اعضا ستاد امنیت انتخابات آمادگی خوبی برای برگزاری این انتخابات بسیار مهم داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: هر چه فضای رقابت سالم انتخاباتی بیشتر شود امکان مشارکت مردم بیشتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
0
اگه امکانش هست از اسامی اشخاص معروف و رجال سیاسی و اداری
و مسئولین و سرشناس شهر که ثبت نام کردند را( به نحوی که تبلیغات مرسوم نباشه) ی خبر تهیه کنید تا بدانیم چه اشخاصی در شیراز ثبت نام کردند.ممنون