کد خبر: ۱۴۵۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
فرماندار آباده؛

شهرستان آباده تبدیل به عسلویه شمال فارس خواهد شد

نیک‌مرام گفت: در آینده‌ای نه چندان دور با توجه به ظرفیت‌های انسانی و خدادادی شهرستان، این منطقه تبدیل به عسلویه شمال فارس خواهد گردید.
به گزارش سرویس رصد شیرازه، شرکت تزنگ صنعت آپاتیه فارس در شهرک صنعتی آباده افتتاح شد. 

آباده‌نما نوشت: این شرکت که تولید کننده یکی از قطعات اصلی خودرو به نام رِله می‌باشد به مدیریت غلامرضا شرفی افتتاح گردید.

زین‌العابدین نیک‌مرام فرماندار آباده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از سرمایه‌گذار که فراهم کردن اشتغال ۵۰ نفر در شهرستان را ایجاد کرده است، تقدیر کرد و گفت: در آینده‌ای نه چندان دور با توجه به ظرفیت‌های انسانی و خدادادی شهرستان، این منطقه تبدیل به عسلویه شمال فارس خواهد گردید.

نیک‌مرام، شهرک صنعتی آباده را از شهر‌ک‌های زیبا و با کیفیت بعد از شهرک صنعتی شیراز خواند. 

محمد نعمت الهي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز ضمن تشكر از سرمايه گذار اين طرح افزود: جواز تاسيس شركت تزنگ صنعت آپاتيه فارس در تاريخ ٩٩/١١/١٣ در زمينه رله خودرويي با ظرفيت ٢٠٠٠٠٠ دستگاه در سال صادر و در كمتر از يك‌ماه به بهره برداري رسيده است.

وی ادامه داد: اين شركت قرار است در فازهاي بعدي طرح فيوز فشار ضعيف سيلندري و فيوز فشار ضعيف تيغه اي خودرو را با ظرفيت بالغ بر ٢٠٠٠٠٠ قطعه در سال توليد كند.

غلامرضا شرفی مدیر عامل شرکت تزنگ صنعت آپاتیه ظرفیت تولید روزانه این شرکت را پنج هزار قطعه خواند و افزود: سرمایه اولیه این شرکت پنج میلیارد تومان بوده است و اشتغال مستقیم بصورت یک شیفت ۴۵ نفر می‌باشد که به دلیل ظرافت کار عمده پرسنل آن خانم هستند و اگر در مواد اولیه همچون نقره، پلاتین، فسفر و ... به مشکل برنخوریم به دو شیفت نیز خواهد رسید.

به گزارش شیرازه، در حال حاضر نیاز کشور ۹۸ هزار قطعه در روز است که تنها ۴۸ هزار قطعه تولید می‌شود.
انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
0
سنگ مفت گنجشک هم مفت