کد خبر: ۱۴۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

اتهام دخالت ایران در انتخابات آمریکا و افتخاری که جمهوری اسلامی نصیب ایران کرد

خبری توسط مدیر اطلاعات ملی آمریکا رسانه‌ای شد که می تواند در پس همه ناکامی های دولت آقای روحانی و فشارهای اقتصادی، مقداری حال ما را خوب کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سیدمحسن هاشمی تحلیلگر سیاسی شیراز در یادداشتی برای شیرازه نوشت: در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹ و قرنی که در میانه آن انقلابی بزرگ، ایران را به اقتداری وصف ناشدنی رساند، خبری توسط مدیر اطلاعات ملی آمریکا رسانه ای شد که می تواند در پس همه ناکامی های دولت آقای روحانی و فشارهای اقتصادی، مقداری حال ما را خوب کند.

خبر دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جدا از صحت و سقم آن و حواشی دیگرش، نشان از یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران دارد که سالهاست در قالب کارآمدی و دستاوردهای نظام اسلامی فریاد می زنیم. دستاوردی که باید تاریخ را خواند تا فهمید از چه سخن می گوییم.

باید داستان روی کار آوردن رضاخان توسط انگلیس و ایجاد دولت پهلوی را مرور کرد و سپس به عزل و تبعید خفت بار او اشاره داشت که حتی اجازه پیاده شدن از کشتی را نداشت و همچنین روی کار آوردن پسرش محمد رضا و بعدها کودتای نظامی ۲۸ مرداد که چطور آمریکا و انگلیس، شاه فراری ایران را به کشور برگرداندند تا باز بر این دیار حکومت کند.

و باز تاریخ بخوانیم تا بدانیم که در کنار انتخاب شاه ایران توسط غربی ها، حتی تعویض نخست وزیر نیز باید با هماهنگی سفارتخانه های آنان صورت می گرفت و این شاه بود که برای عزل یک نخست وزیر، رسماً به آمریکا سفر می کرد تا نکند تعویض یک مقام سیاسی باعث رنجش غرب شود.

اما حالا بعد از گذشت چهل سال از بیرون کردن این شاه که غرب آورده بود، دولتی که ادعای ابرقدرتی در دنیا دارد، دولتی که بیشترین هزینه نظامی جهان را دارد، دولتی که هالیوود و اینترنت و رسانه را در قدرت خویش دارد، مفتضحانه فریاد می زند که ایران همان کشوری که چهل سال پیش مستعمره اش بوده، در انتخابات او دخالت دارد و بر انتخاب مردم آمریکا تاثیر گذار است.

این اتهام و جیغ بنفش چیزی جز اقتدار ایران اسلامی در سایه رهبری سید علی حسینی خامنه ای نیست، اقتداری که برای رسیدن به آن بسیار تلاش ها شده و خون‌های پاکی چون حاج قاسم ها بر زمین ریخته شده است.

در سایه رهبری ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای روحی فداه، قبایی که جز سرافکندگی و نابودی عزم ایران و ایرانی و برگشت به عقب و نهایتا رسیدن به دوره استعمار ملت ایران چیزی دیگری در بر ندارد که با انتخابی آگاهانه می شود تعویضش کرد تا اقتدار افزون شود بر آنچه سید علی نصیب ما کرده است تا این اقتدار چشم خیره کن به دست آمده در دنیا گوش استکبار را کر کند و به نابودی مستکبران عالم نزدیک و نزدیک تر شویم انشالله

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان