کد خبر: ۱۴۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰

پیام نوروزی فرمانده سپاه فجر استان فارس/ تجلی وفاق و همدلی ملت ایران در سالی که گذشت

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در پیامی با تبریک سال نو فعالیت های این نهاد را تشریح کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، در متن پیام سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر آمده است: سال ۹۹ را در حالی گذراندیم که مشحون از همدلی و وفاق ملت بزرگ ایران به‌ویژه حضور پررنگ و مبارک خیرین نیک‌اندیش در نهضت بزرگ کمک مؤمنانه برای کاهش آلام برخاسته از ویروس منحوس کرونا و نیز مساعی خداپسندانه مومنین در میدان در حرکت الهی " نذر رهایی" و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد که موجب بازگشت بسیاری از پدران ومادران سرزمین مومن فارس از زندان به کانون پر مهر خانواده‌ها گشت، و همچنین لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) مبنی بر حمایت از آسیب‌دیدگان و برپایی رزمایش ونهضت کمک مومنانه بود.

در سالی که گذشت شاهد حضور گسترده بسیجیان عزیز در قالب گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی و حمایت و همراهی با آسیب‌دیدگان کرونا و همچنین بیماران کرونا به خصوص در قالب طرح شهید سلیمانی بودیم که با همبستگی اسلامی ایرانی حماسه‌ها آفریدند.

اصحاب رسانه و رسانه ملی هم طی این ایام عمارگونه این حقیقت را روایت کردند آن هم روایت «خدمت»، «جهاد»، «اخلاص» و «امت واحده».

در اینجا ضمن قدرانی از حضور تمام مردم بصیر، آگاه، متدین و نیک‌اندیش ومسئولین استان فارس در عرصه‌های همدلی و مواسات و حمایت از نیازمندان و همچنین یاری مدافعان سلامت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید می‌نماییم.
شایسته است که این نهضت خدایی و انقلابی در میدان بودن همه نیک‌اندیشان عاقبت‌نگر، بسیجیان مؤمن همیشه در صحنه وعرصه و عماریون بصیر در رسانه را ارج نهیم.

اینجانب با تبریک عیدسعید نوروز به هم استانی‌های بابصیرت و انقلابی فارس سرزمین پانزده هزار شهید گلگون کفن، بویژه مردم همیشه در صحنه شهرمقدس شیراز بخصوص خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان وایثارگران، امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

به سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است، بتوانیم با روحیه جهادی و انقلابی و عزمی راسخ درراستای تحقق آن قدم برداریم.

مفتخر خواهیم بود که در سال جدید در حزن و سرور به توفیق الهی و استعانت از ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج) با تداوم نهضت بزرگ " کمک‌های مومنانه " به ویژه در ماه مبارک رمضان و نیز با ادامه حرکت الهی "نذر رهایی " با مردم مومن و انقلابی فارس همراه و در خدمت آنان باشیم.
ولله الحمد

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان