کد خبر: ۱۴۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰

علت ترس دولت از گاندو۲ مشخص شد

از همان ابتدای مطرح شدن پخش سریال گاندو "۲" صداوسیما با موضع گیری دولتی‌ها مواجه شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، از همان ابتدای مطرح شدن پخش سریال گاندو "۲" صداوسیما با موضع گیری دولتی ها مواجه شد که همان موقع سایت شیرازه به این موضوع پرداخت.

اما شب گذشته که قرار بود قسمت پنجم این سریال طبق روال همیشگی خود در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش شود این قسمت سریال با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر پخش شد، که این موضوع علامت سوالی برای مخاطبان این سریال بود.

پس از پخش قسمت پنجم این سریال، آن هم با تاخیر، در فضای مجازی زمزمه هایی مبنی بر فشار دولت بر صداوسیما برای سانسور بخشی از این سریال شنیده شد که صحت این موضوع از طریق خبرگزاری های معتبر نیز تایید شد.

از طرفی نیز زیر نویس تلویزیون که مبنی بر پخش ۴۵ دقیقه ای این سریال بود و عملا ۳۵ دقیقه پخش شد، مُهر تاییدی بر ادعای سانسور بخشی از این قسمت سریال بود.

علت ترس دولت از گاندو۲ مشخص شد

بنا به گفته ها در قسمت قبلی این سریال به موضوع حضور جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در برجام اشاره ای شد و بنا بود در این سریال به آن پرداخته شود که با فشار دولتی ها این قسمت سریال سانسور شد. 

حال اگر همه این مطالب درست باشد که ظاهرا درست است، در دولتی که اطرافیان جدی جناب رییس جمهور روحانی که اکثرا اعضای وزارتخانه امنیتی کشور بوده اند و شخص خود جناب رییس جمهور که سوابق امنیتی زیادی در کشور داشته و دارد، حضور جاسوسان و عوامل استکبار در کنار مناصب تصمیم گیر کشور که گاهی نیز تصمیم سازی کرده اند، جالب است.

آقای رییس جمهور آیا این چیزی جز همان تذکرات مکرر رهبر انقلاب در خصوص نفوذ نبود ؟ مگر نفوذ جدی تر از این هم میشود؟ 

آقای رییس جمهور امروز سریال گاندو را با زور و فشار سانسور کردید با تاریخ چکار میکنید؟، با اسناد نفوذی که در آینده توسط همین کشورهایی که چشم به دست آنها داشتید ، یا همان کدخدای معروف شما منتشر می شود چکار می‌کنید؟ 

آری چشم دوختن به دستان بیگانگان، جز خفت و خاری چیزی عاید کسی نخواهد کرد، لااقل از تاریخ عبرت می‌گرفتید که البته هنوز هم دیر نشده است.

به گفته مقام معظم رهبری عمل کنید همه چیز را به خارج گره نزنید که گره زدن مسائل چیزی جز نفوذ به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، گاندو ، سریال
نظرات بینندگان