کد خبر: ۱۴۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰

۱۸ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله ۷»

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به اجرای طرح ملی «رحله ۷» در سال جاری، آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضی میزبانی و اجرای این دوره را ۱۸ فروردین‌ماه اعلام کرد.
به گزارش سرویس رصد فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به اجرای طرح ملی «رحله ۷» در سال جاری، گفت: ثبت‌نام متقاضیان میزبانی جهت اجرای این طرح در نقاط مختلف کشورمان از ۲۰ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۸ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

ایکنا نوشت: مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) افزود: بعد از انجام مصاحبه‌های تلفنی و احراز شرایط اولیه و بازرسی میدانی از متقاضیان میزبانی طرح در تاریخ ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه جاری جلسه توجیهی میزبانان را برگزار خواهیم کرد.

شاهسونی در عین حال این نکته را یادآور شد که تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در صورت کسب مجوز از این ستاد طرح ملی رحله ۷ را به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور به بیان جدول زمان‌بندی «رحله ۷» پرداخت و گفت: مطابق روال هر سال ثبت‌نام متقاضیان شرکت در این طرح که باید در رده سنی ۱۴ تا ۲۲ سال باشند و به روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم هم تسلط داشته باشند، از اول تا آخر اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی بازه زمانی اجرای این طرح را ۱۸ تیرماه تا ۲۶ مردادماه سال جاری و یک بازه ۴۰ روزه اعلام کرد و گفت: طی این مدت قرآن‌آموزان موفق به حفظ جزء ۳۰ و یک قرآن کریم خواهند شد البته قرآن‌آموزان دوره‌های قبل هم می‌توانند در حفظ اجزای دیگر شرکت کنند.

شاهسونی بیان کرد: قرآن‌آموزانی که موفق به اتمام دوره می‌شوند بسته به میزان حفظشان گواهی الکترونیکی شرکت در طرح ملی رحله و میزان محفوظات خود را از سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات مؤسسه دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، رحله 7
نظرات بینندگان