کد خبر: ۱۴۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰

مشخص شدن حریفان کشتی‌گیران شیرازی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱

حریفان کشتی‌گیر شیرازی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو مشخص شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ در قاره آسیا برگزار می‌شود که حریفان محمدرضا گرایی کشتی‌گیر شیرازی در این پیکار‌ها مشخص شدند.

محمدرضاگرایی، کشتی گیر فرنگی وزن ۶۷ کیلوگرم، یکی از امید‌های ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ است که برای کسب این سهمیه باید با حریفانی از کشور‌های ژاپن، کره‌جنوبی و کشور‌های آسیای میانه مبارزه کند.

این پیکار‌ها ۲۰ تا ۲۲ فروردین امسال به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی کشتی و آزاد کشورمان برای کسب ۶ سهمیه باقی مانده در این پیکار‌های مهم حضور خواهد یافت.

محمدعلی گرایی برادر بزرگتر محمدرضا سال ۲۰۱۹ در پیکار‌های انتخابی جهان با گرفتن مدال برنز، سهمیه وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۱ را کسب کرد.

در صورتی که محمدرضا گرایی بتواند در پیکار‌های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کند، برای نخستین بار در تاریخ کشتی فرنگی ایران، دو برادر در المپیک شرکت می‌کنند تا در صورت تحقق آن، یک رکورد از خود به جای بگذارند.

محمدعلی گرایی تاکنون مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و چندین نشان نقره و برنز مسابقات کشتی آسیا، جهان و بین المللی در کارنامه دارد.

همچنین محمدرضا گرایی مدال طلای امید‌های جهان و برنز بازی‌های آسیایی را گرفته است.

به گزارش شیرازه، امید نوروزی تنها کشتی‌گیر شیرازی است که در المپیک ۲۰۱۲ لندن در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی نشان طلا گرفت.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان