کد خبر: ۱۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰

راهیابی 6 دانش‌آموز دخترکازرونی به مسابقات کشوری

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: 6 نفر از دانش آموزان دختر کازرونی با کسب مقام های برتر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند و تیم کازرون نیز مقام نایب قهرمانی استان را کسب نمود.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش وپرورش کازرون گفت: پس از برگزاری مسابقات در رشته‌های لیوان چینی، اتللو، پنتاگو و مکعب روبیک در مرحله آموزشگاه، 120 نفر از دانش آموزان به مرحله شهرستان راه یافتند.

وی افزود: مسابقات مرحله شهرستان طی دو روز و به دو صورت حضوری و مجازی برگزار گردید که در پایان 38 نفر از دانش آموزان منتخب به مرحله استانی راه پیدا کردند. 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات در تاریخ های 21 و 22 اسفندماه 99 به صورت مجازی برگزار گردید، اظهار داشت: در این مرحله 6 نفر از دانش آموزان دختر کازرونی با کسب مقام های برتر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند و تیم کازرون نیز مقام نایب قهرمانی استان را کسب نمود.  

جمشیدی در پایان ضمن تشکر از زحمات مسئول سازمان دانش آموزی، مدیران مدارس، مربیان و داوران این دوره از مسابقات و خانواده‌های دانش آموزان تاکیدکرد: هدف از برگزاری المپیاد بازی های فکری و سرگرمی، دور کردن دانش آموزان از بازی‌های رایانه‌ای و افزایش قدرت تفکر، ایجاد خلاقیت، تحرک و پرورش استعدادهای دانش آموزان و تمرین بازی‌های گروهی بوده است. 

به گزارش «شیرازه»، اسامی دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری به شرح زیر است:
1) زهرا عسکریان، مقام اول رشته اتللو، پایه هشتم دبیرستان 
2) زهرا افشاری، مقام دوم رشته اتللو، پایه پنجم دبستان 
3) فاطمه جاویدی، مقام سوم رشته اتللو، پایه پنجم دبستان 
4) فاطمه جاویدی، مقام دوم رشته پنتاگو، پایه هفتم دبیرستان 
5) لیلی کاظمی، مقام سوم رشته لیوان چینی، پایه سوم دبستان 
6) یاسمن مرادی، مقام سوم رشته لیوان چینی، پایه هشتم دبیرستان 

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان