کد خبر: ۱۴۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰

دستگيری 2 اراذل و اوباش سابقه‌دار در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: 2 نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار كه با مزاحمت‌ها و اقدامات شرارت آميز خود آسايش شهروندان را سلب كرده بودند، دستگیر شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در پي اعلام شکايت شهروندان مبني بر ايجاد رعب و وحشت توسط دو اراذل و اوباش در شهرستان کازرون، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این متهمان را شناسایی و آن ها را در عملياتی غافلگیرانه و ضربتي دستگير كردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اينکه این افراد جرائمي از قبيل شرارت، ايجاد مزاحمت، سرقت ، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع هاي دسته جمعي را در سابقه خود داشتند، تصریح کرد: متهمان پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون در پايان گفت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با تمام توان خود با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان