کد خبر: ۱۴۵۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد فارس در گفتگو با «شیرازه» مطرح کرد؛

اشتغال، مسکن و ازدواج سه اولویت مهم کمیته امداد/ توزیع بیش از ۶۲۰۰ جهیزیه بین نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام(ره) در کنار توانمندسازی فرهنگی، در راستای توانمندسازی خانواده‌ها سه اولویت مهم را در دستور کار خود داده است، گفت: ضلع اول اشتغال، ضلع دوم مسکن و ضلع سوم ازدواج فرزندان تحت پوشش است که در سال ۱۳۹۹ به همت خیرین شکل گرفته است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، از آنجا که ازدواج یک پیمان مقدس و نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده است، لذا توجه به این مقوله و مهیا نمودن مقدمات آن گام موثری در راستای تشکیل خانواده و ازدواج جوانان به شما می‌رود.

به همین منظور، یکی از اقدامات موثر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور، در جهت حفظ بنیان خانواده، پرداخت کمک هزینه‌ ازدواج به نوعروسان تحت حمایت است.

در همین راستا «شیرازه» در گفتگویی اختصاصی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس به تشریح اقدامات انجام شده پرداخته است.

محمد بذرافشان با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام(ره) در کنار توانمندسازی فرهنگی، در راستای توانمندسازی خانواده ها سه اولویت مهم را در دستور کار خود داده است، گفت: ضلع اول اشتغال، ضلع دوم مسکن و ضلع سوم ازدواج فرزندان تحت پوشش است که در سال ۱۳۹۹ به همت خیرین شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ جهیزیه بین نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد که همه از اقلام تولیدات ملی تهیه شده بود، توزیع و در خدمت خانواده ها قرار گرفت، اظهار کرد: درسال ۱۳۹۹ از همت ارزشمند خیرین در قالب زکات، صدقات و اکرام ایتام بهرمند شدیم.

بذرافشان اضافه کرد: از همت خیرین ویژه حوزه جهیزیه و برخی از خیریه‌هایی که به صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کنند و بنیاد مستضعفان  در سال گذشته کمک های بسیاری در تهیه جهیزیه به کمیته امداد شد.

وی ادامه داد: پس از سفر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان فارس در این زمینه کمک‌های بسیاری به زوج های تخت پوشش امداد شد.

اشتغال، مسکن و ازدواج سه اولویت مهم کمیته امداد/ توزیع بیش از ۶۲۰۰ جهیزیه بین نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس، با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و کمیته امداد باعث شدند تعداد کسانی که در نوبت جهیزیه بودند به صفر مطلق برسد، افزود: در آخرین مرحله نیز ۲ هزار و ۱۶سری جهیزیه آماده شد که بین خانواده ها در حال توزیع است.

بذرافشان به اقلامی که توزیع شده است، اشاره کرد و گفت: این اقلام شامل ماشین لباسشویی اتوماتیک، یخچال فریز ۲۴ فوت، دوتخته فرش، جارو برقی، سرویس قابلمه، پتو، آبمیوه‌گیری، پنکه، کتری برقی، اتو، سرویس پذیرایی(غیر ملامین)، سرویس قاشق و چنگال به همراه یک بسته فرهنگی می‌باشد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد فارس، بیش از سی میلیون تومان ارزش ریالی همه اقلامی است که از تولید ملی به زوج‌های جوان اهدا شده است.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
0
وقتی اولویت ها درست مشخص نشود همین است. این همه مشکل کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ، درمان و آموزش و ... هست اینا میگن اولویت ازدواج هست. عجب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
0
فقط سکوت. یک سکوت از جنس عدم اولویت ها، بدقولی و فقط آمارهای کاذب.