کد خبر: ۱۴۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مدیریت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

آموزش حضوری به بیش از ۱۰۰ دانش آموز توسط دانشجو معلمان بسیجی

مهدی محمودی گفت: در راستای عدالت آموزشی، دانشجو معلمان بسبجی استان فارس با توجه به مشکلات کلاس های آنلاین به صورت حضوری در مناطق محروم و کم برخوردار در این ایام حضور یافتند.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی شیرازه، مهدی محمودی مدیریت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، از آموزش حضوری به دانش آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهستان راهگان شهرستان خفر خبر داد و گفت: در راستای عدالت آموزشی، دانشجو معلمان بسبجی استان فارس با توجه به  مشکلات کلاس های آنلاین به صورت حضوری در مناطق محروم و کم برخوردار در این ایام حضور یافتند و علاوه خدمات فرهنگی، عمرانی مشغول به آموزش تحصیلی به دانش آموزش این مناطق تا پایان تعطیلات هستند.

محمدعلی کشتکانی مسئول گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: به دنبال احساس نیاز و خلأهایی که در زمینه فعالیت های جهادی در بسترهای تربیتی، آموزشی و فرهنگی به دلیل ویروس کرونا در جامعه علی الخصوص در مناطق محروم بوجود آمده است، این گروه جهادی اقدام به برگزاری اردوی جهادی در ایام تعطیلات نوروز 1400 نمود.

وی از حضور دانشجو معلمان بسیجی استان در این اردوی جهادی خبر داد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰، ۳۰دانشجو معلم جهادگر اعم از خواهر و برادر در عرصه آموزشی، تربیتی، علمی، فرهنگی و همچنین عمرانی در دو روستای فتح آباد و امیر سالاری(طغر) از توابع شهرستان خفر در حال خدمت رسانی هستند.

کشتکانی افزود: با توجه به غیر حضوری شدن کلاس‌های درس و بروز مشکلاتی برای دانش آموزان در مناطق محروم و کم برخوردار طرح تدریس جهادی توسط این گروه اجرا شد و ۳۲۳ نفر از دانشجو معلمان بسیجی استان فارس اعم از خواهر و برادر در قالب کلاس های حضوری و مجازی  حتی در ایام تعطیلات نوروزی مشغول آموزش به دانش آموزان مناطق محروم در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه هستند.

وی از ساخت یک باب منزل مسکونی جهت یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: گروه جهادی دانشجو معلمان بسیجی فارس فعالیت خود را از سال ۹۴ آغاز کرد و تا کنون ده عملیات جهادی در شهرستان های نورآباد، قیرو کارزین، داراب، حاشیه شهر شیراز در استان فارس و همچنین در استان های کرمانشاه، خوزستان، کهگیلویه و کرمان به دنبال زلزله و سیل برگزار کرده است.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان