کد خبر: ۱۴۵۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
به مناسبت دوزادهم فروردین ماه؛

ایرانی که توان ساخت سوزن ته‌گرد را نداشت، بعد انقلاب موشک ساز شد/ پس رسانه‌های غربی چه می گویند؟!

آیا رسانه‌ها تا به حال اشاره داشتند که ملت در زمان طاغوت ذلیل و سرافکنده و بی‌سواد بودند ولی کسانی که در این نظام تربیت شده‌اند، امروزه به پیش‌رفته‌ترین تکنولوژی‌ها در عرصه‌های متفاوت دست یافته‌اند؟!
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مبینا کیانی در یادداشتی به مناسبت دوازدهم فرودین ماه روز جمهوری اسلامی نوشت: می‌گویند به رغم گذشت بیش از چهل سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران، ارتکاب به گناه(فساد) بیشتر از زمان طاغوت است! در آن موقع مراکز فساد بود و کسی مجبور به ریا نبود، اما اکنون هم گناهکار زیاد شده و هم ریا. آیا این ضعف و ناکارآمدی روش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نیست؟

دشمن در جنگ روانی معمولاً صورت مسئله‌ی غلطی را طرح می‌کند و سپس بر همان اساس حکم داده و محکوم می‌نماید و بعد خودش شبهه را ایجاد می‌کند که پس چرا چنین یا چنان شد؟!

اولا؛ اصلاً چنین نیست که ارتکاب به گناه از زمان طاغوت بیشتر است. نه تنها بیشتر نیست، بلکه قابل مقایسه نیز نمی‌باشد. اگر چه هجمه‌ی رسانه‌ای امروز نیز در آن روزگار وجود نداشت.

باید دقت شود که گناه فقط به شراب، قمار و زنا محدود نمی‌گردد، اگر چه میزان آن نیز در دوره‌ی طاغوت نه تنها بیشتر، بلکه فراگیر بود. منتهی چون فرهنگ گناه، فرهنگی عمومی شده بود، دیگر به چشم کسی نمی‌آمد. به عنوان مثال اگر امروز چند نفر بد حجاب در سطح خیابان دیده شوند، همه خواهند گفت: فساد زیاد شده است! اما این زیادی نسبت به چند سال گذشته است و نه نسبت به پیش از انقلاب که اصلاً حجابی در کار نبود.

دوما؛ چه کسی گفته در آن زمان هر کس که به فاحشه‌خانه‌ای می‌رفت، سپس یک تابلو هم به دست می‌گرفت که من آنجا رفتم؟! یا اگر کسی کلاهبرداری یا جاسوسی می‌کرد، مثلاً در رسانه‌ها اعلام می‌کرد که من چنین و چنان کردم؟!و چه کسی گفته که پوشاندن و مخفی کردن گناه، یعنی ریا. اگر اسلام برای اثبات گناهکاری افراد شرایط بسیار سنگینی وضع نموده است، برای این است که گناه افشا و علنی نشود و قبح آن نریزد.

سوما؛ در مورد ناکارآمدی روش‌های جمهوری اسلامی ایران، هر چند که باید به ضعف آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت و تبلیغ و اطلاع‌رسانی رسانه ها، به ویژه نسبت به هجمه‌ی همه جانبه‌ی تهاجم فرهنگی در جنگ نرم اذعان نماییم، اما باید توجه داشت که فرق است بین انقلاب مردم و پافشاری آنها برای فروریزی حکومت طاغوت و استقرار نظام اسلامی، با علم و ایمان کامل آنها...

مگر الزامی وجود دارد که هر کس طرفدار نظام حکومتی اسلامی است، معصوم شده و دیگر مرتکب گناهی نگردد و یا مگر هر گناهکاری با نظام مخالف است؟!

مضاف بر این که افزایش گناه در یک نسل را چرا باید به گردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انداخت؟ به عنوان مثال: اگر کفار زمان ابوسفیان به پیامبر گرویدند و در چند دهه بعد، مسلمانان بر علیه امام حسین (ع) شوریدند و آن فجایع را به بار آوردند، دلیل بر تعلیم و تربیت درست ابوسفیان و ابوجهل و [العیاذ بالله] ناکارآمدی روش‌ها و تعلیم نادرست اسلام است؟! مسلماً خیر.

سخن پایانی؛ آیا همین رسانه ها تا به حال اشاره داشتند که ملت در زمان طاغوت ذلیل و سرافکنده و بی سواد بودند ولی کسانی که در این نظام تربیت شده‌اند، امروزه به پیش‌رفته‌ترین تکنولوژی‌ها در عرصه‌های متفاوت دست یافته‌اند؟!

آیا نوجوانان و جوانان مسلمان، انقلابی و با صلابت را نمی‌بینند؟ مگر اینها کجا تربیت یافته‌اند؟ 

ملتی که پادشاهش نوکری بیش نبود و خود در خواب غفلت فرو رفته بود، امروز در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و ...، یکی از قدرت‌های جهان به حساب می‌آید؟

پس، مطمئن باشید که نه فساد در زمان طاغوت کمتر بود و نه ریا. بلکه این سخنان همه جهت ایجاد ناامیدی، دلسردی و دلزدگی از اسلام و ترویج و توجیه فساد در زمینه‌های متفاوت است.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
0
باسلام سوال ایا بعد از گذشت 42سال از انقلاب سوزن ته گرد تولید می کنیم لطفا ادرس کارگاه را که سوزن ته گردتولید می کند را رسما اعلام یا از طریق صدا وسیما گزارش کنید