کد خبر: ۱۴۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

از زمین خواری ۳ میلیاردی در داراب تا شناسایی عامل ایجاد مزاحمت برای پسر همسایه

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.


کشف 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اوز

فرمانده انتظامی شهرستان اوز از دستگیری سارقان و کشف 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد. 

هادی محمدیان، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود یک سارق را هنگام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی از این سارق مشخص شد وی با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اوز می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز با بیان اینکه با تلاش مأموران هر دو همدست این سارق نیز طی یک عملیات شناسایی  و دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

محمدیان با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی، گفت: شهروندان هنگام پارک موتورسیکلت حتما از قفل و زنجیر استفاده نمایند تا زمینه سرقت برای افراد سود جو و سارق فراهم نگردد و هرگونه تردد افراد مشکوک در سطح شهر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

شناسایی عامل ایجاد مزاحمت برای پسر همسایه 

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی و دستگیری مزاحم واتساپی که با شماره ناشناس اقدام به ایجاد مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای پسر همسایه خود کرده بود، خبر داد. 

محمد هاشم قسام، بیان کرد: با ارجاع شکایت مادر کودکی 13 ساله به پلیس فتا، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی ، متهم طی 24 ساعت شناسایی و توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: متهم در تحقیقات ضمن اقرار به جرم ارتکابی، بیان کرد با انگیزه آزار و اذیت دوست خود ، با ایجاد شماره ناشناس و استفاده از پروفایل ترسناک وی را مورد تهدید و آزار و اذیت قرار داده است.

قسام با تأکید بر برخورد با هرگونه جرائم غیر اخلاقی در فضای مجازی، گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی در دسترس کودکان قرار دارد ، باید خانواده ها به این مهم توجه داشته باشند تا کودکان خود را از معرض آسیب دور نگه دارند.

توقیف کامیون حامل ماهی فاسد در بوانات

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان بوانات از کشف 3 تن و 800 کیلوگرم ماهی فاسد و فاقد مجوز بهداشتی خبر داد. 

عبدالکریم عبداللهی، اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور بوانات – خرم بید به یک دستگاه کامیون یخچال دار مظنون و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از این خودرو، 3 تن و 800 کیلوگرم ماهی فاسد و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی كشف شد.

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان بوانات تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

زمین خواری 3 میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف زمین خواری 3 میلیارد ریالی و آزاد سازی 5 هزار متر مربع از اراضی ملی خبر داد . 

علیرضا نوشاد، اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش جنت در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به تصرف غیرقانونی اراضي ملي کرده است، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد، اراضي ملي به ميزان 5 هزارمترمربع از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه با هماهنگي مرجع قضائي اراضي موصوف خلع ید شد، گفت: کارشناسان، ارزش زمین های مورد نظر را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

نوشاد خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س/ر

نظرات بینندگان