کد خبر: ۱۴۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون؛

کشاورزی کازرون در عرصه اقتصاد مقاومتی مقام نخست را کسب کرد

رشیدی گفت: این شهرستان در ارزیابی درصد تحقق اهداف کمی پروژه های اقتصاد مقاومتی در زیر بخش های کشاورزی طی سال زراعی 99-98 رتبه نخست را کسب کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، حمید رشیدی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده سازمانی، بخش کشاورزی کازرون با تحقق 84 درصدی اهداف پروژهای کشاورزی در بیش از 86 طرح مورد بررسی در بین 36 شهرستان مقام اول را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این مدیریت به منظور عملیاتی شدن پروژه‌ها و برنامه اجرایی ارائه شده در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد تولید و اشتغال، نسبت به تعیین اهداف کمی و کیفی و الزامات مورد نیاز برنامه‌ریزی و برای یکایک این پروژه‌ها برنامه عملیاتی تنظیم و اقدام لازم را معمول داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه کشاورزی عمده ترین بستر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در شهرستان کازرون بشمار می‌رود، اظهار داشت: این شهرستان با داشتن بیش از 63 هزار هکتار زمین قابل کشت مرغوب و مستعد دیم و آبی و تولید سالانه 850هزار تُن محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دامی و فعالیت قریب به 20 هزار نفر بهره بردار فعال بخش کشاورزی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی فارس است .

به گفته این مقام مسئول، این موفقیت و دستیابی به اهداف تعیین شده، درپرتو الطاف الهی به لحاظ وجود پتانسیل‌های فراوان در شهرستان کازرون و تلاش و استقبال کشاورزان از دانش روز و فنی کارشناسان است.

 انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان