کد خبر: ۱۴۵۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مدیرکل راه و شهرسازی فارس؛

پشتیبانی و رفع موانع ساخت مسکن اولویت امسال است

زاهدانی گفت: تسهیل‌گری در ساخت مسکن را مهمترین هدف این مجموعه در سال جاری است، صرفاً نباید به تصدی‌گری دولت در ساخت مسکن متکی بود لذا در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، جعفر زاهدانی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، برنامه های این اداره کل در خصوص تحقق شعار سال 1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به ویژه در حوزه مسکن تبیین نمود و تسهیل گری در ساخت مسکن را مهمترین هدف این مجموعه در سال جاری دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: حوزه مسکن یکی از مهمترین وظایف و اهداف وزارت راه و شهرسازی می باشد و سیاست اداره کل فارس در بحث اقدام ملی تولید مسکن خواهد بود لذا با سرعت و شتاب بیشتری در راستای مسکن دار کردن مردم و تنظیم بازار مسکن نقش بسزایی در کشور داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول در حوزه راه و شهرسازی، پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن مستلزم انجام اقدامات در سطح ملی نیز است که رفع موانع قانونی در این بخش در سیاستگذاری وزارت را و شهرسازی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس بابیان اینکه در بحث تولید مسکن به بخش خصوصی نیز اتکا خواهیم داشت، گفت: صرفاً نباید به تصدی گری دولت در ساخت مسکن متکی بود که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است و سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس حمایت از تولید مسکن توسط بخش خصوصی دارای صلاحیت می باشد.

زاهدانی در پایان سخنان خود با اشاره به تسهیل گری این اداره کل در زمینه امکان سنجی، شناسایی و واگذاری اراضی مناسب و همچنین برنامه ریزی مناسب شهرسازی و معماری، گفت: با انجام این تسهیل گری ها باید شاهد این خواهیم بود که هر شهروند استان فارسی که فاقد مسکن است در آینده نزدیک صاحبخانه شود.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
0
فامیلی ایشان زاهدی است نه زاهدانی