کد خبر: ۱۴۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط شمالی و مرکزی فارس

مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: برای امروز افزایش ابر و احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان وجود دارد.
به گزارش سرویس رصد اجتماعی شیرازه، مهرداد قطره سامانی  مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی برای امروز شنبه، وزش باد شدید و خیزش گردو خاک، در نواحی شمالی و مرکزی، همچنین برای امروز افزایش ابر و احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی افزود: برای فردا یکشنبه، وزش باد شدید و گرد وخاک در نواحی جنوبی به ویژه جنوب شرقی استان پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی ادامه داد: از امشب کاهش دما در سطح استان به ویژه نواحی شمالی و مرکزی را خواهیم داشت. همچنین از فردا تا ۵ روز آینده پدیده خاصی نخواهیم داشت.

وی بیشینه دمای دیروز شیراز ۲۸ و کمینه دمای بامداد امروز شیراز ۱۳ درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین ایستگاه استان پاسارگارد با ۴ درجه بالای صفر و گرم‌ترین ایستگاه لامرد با ۴۱ درجه بالای صفر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از امروز شنبه بارندگی رگباری بهاری پراکنده در شهرستان‌های ممسنی، رستم، اقلید، سپیدان و شیراز خواهیم داشت و از امشب کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما را در استان شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: کاهش دید افقی، آلودگی و کاهش کیفیت هوا، خسارت به سازه‌های سبک و آسیب سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلو‌های تبلیغاتی، احتمال شکستن درختان فرسوده و سقوط اجسام از ارتفاع در کارگاه‌های ساختمانی از مخاطرات قابل انتظار در استان است.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان