کد خبر: ۱۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
استاندار فارس:

برای ثبات در معیشت مردم تلاش می کنیم

استاندار فارس گفت: با تلاش دستگاهای اجرایی اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی و اقتصادی انجام گرفته و در این راستا احداث تصفیه خانه فاضلاب ۶۰۰ هزار نفری در شیراز و خط دوم انتقال آب سد درود زن به شیراز از جمله اقدامات مهم است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، عنایت اله رحیمی در جلسه دیدار نوروزی با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت استان احمدی و محمدی (ع) با اشاره به شرایط ومشکلات کشور در سال گذشته گفت: با تلاش دستگاهای اجرایی اقدامات خوبی در حوزه های عمرانی و فرهنگی و اقتصادی انجام گرفته و در این راستا احداث تصفیه خانه فاضلاب ۶۰۰ هزار نفری در شیراز و خط دوم انتقال آب سد درود زن به شیراز از جمله اقدامات مهم است.

 وی با تقدیر از حمایت های آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: با تکمیل خط دوم آبرسانی به شیراز  رابطه استفاده از منابع پایدار آب برعکس می‌شود.

 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه در سال ۹۹ روزانه یک کارگاه در استان احداث شده خاطر نشان کرد : خوشبختانه بخشی از اهداف سال ۹۹ محقق شد و بیانات رهبر فرزانه انقلاب در بحث جهش تولید در تولید آلومینیوم و فولاد نشانگر موفقیت  فارس در این زمینه است.

 رحیمی حفاظت از جان و سلامت مردم را از جمله مباحث دولت در سال نو عنوان کرد و گفت: تامین معیشت مردم و تلا‌ش برای ثبات در معیشت مردم از مهمترین اهداف ما در سال جاری است.

 وی اظهار کرد: انتخابات امسال  پشتوانه ای برای نظام است  که باید سالم و قانونمند و ایمن برگزار شود و در این مسیر  باید من ها به ما تبدیل شود.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان