کد خبر: ۱۴۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

شکست تیم‌های شیرازی در لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم‌های صنعت فجر و پارس شیراز در هفته یازدهم رقابت‌های فوتسال برتر بانوان کشور مقابل حریفان خود شکست خوردند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، تیم صنعت فجر شیراز، در سالن شهید ابولفتحی این شهر و از گروه یک این بازی‌ها میزبان تیم هیات فوتبال رودان بندرعباس بود که این بازی پٌر گل در نهایت با نتیجه هشت بر پنج به سود تیم رودان پایان یافت.

تیم صنعت فجر شیراز هم اینک با چهار امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

پارس آرا هم باخت

در دیگر بازی برگزار شده از هفته یازدهم تیم پارس آرا شیراز در سالن نصیری این شهر به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و با نتیجه چهار بر صفر بازی را به رفسنجانی‌ها واگذار کرد.

با پایان یافتن هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان تیم سایپا با ۲۷ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد و تیم هیات فوتبال خراسان رضوی هم همین تعداد امتیاز صدرنشین گروه دوم است.

تیم‌های سایپا تهران، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.

همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها که به صورت رفت و برگشت و با شرکت ۱۴ تیم برگزار می‌شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند و تیم‌های آخر جدول هر گروه نیز به لیگ برتر فوتسال سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان