کد خبر: ۱۴۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
رییس سازمان بسیج رسانه فارس؛

لزوم اهتمام ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از اصحاب رسانه

رییس سازمان بسیج رسانه فارس از مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست به عنوان متولی اصلی امور اصحاب رسانه به مطالبات و خواسته های به حق آنان با جدیت بیشتری بپردازند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در نشست مشترک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که به میزبانی این اداره کل برگزار شد ضمن تاکید بر ضرورت تعامل مستمر همه بخشها برای رسیدگی به مطالبات اصحاب رسانه افزود:جامعه رسانه به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی تاکنون با همه فراز و نشیب ها در عمل به تکالیف ذاتی خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند چرا که این قشر با انگیزه و زحمتکش علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب زبان گویای مردم نیز بوده اند.

وی تاکید کرد: تلاش بسیج رسانه همواره بر این موضوع تمرکز داشته است که چتری برای نزدیکتر شدن همه سلایق و نگاههای حامی انقلاب اسلامی باشد از این جهت که منتقدان دلسوز نیز باعث رشد و اعتلای نظام و کشور اسلامی هستند.

رضایی با اشاره به اینکه مشکلات اهالی رسانه پیش از این در مقاطع مختلف بررسی و شناسایی شده است خاطر نشان ساخت: از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این قشر فعال و پر تلاش انتظار می رود بیش از پیش در پیگیری خواسته ها و مطالباتشان هم در موضوع معیشتی و هم امنیت شغلی و سایر موضوعات مرتبط که استقلال بیشتر رسانه را به ارمغان می آورد اهتمام ورزند.

بنابه عقیده رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، برطرف کردن برخی از مشکلات اهالی رسانه دارای موانع حقوقی است که انتظار می رود تمام بخشهای دلسوز اعم از بسیج رسانه،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر تشکل ها با هم افزایی و مشارکت پس از آسیب شناسی و استخراج این موانع از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به تنظیم و تصویب طرح های لازم حمایت های موثر در مسیر قانون تسهیل گردد.

مطالبات اصحاب فرهنگ و رسانه در سند مهندسی فرهنگی استان دیده شده است

صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی گفت: ‌با ظرفیت هایی که در حوزه فرهنگ،هنر و رسانه وجود دارد اگر همکاری و هماهنگی لازم به وجود آید می توان گامهای بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت.

سهرابی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: با سرلوحه قرار دادن تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر در شورای فرهنگ عمومی استان در ترسیم نقشه فرهنگی استان به نتایج بسیار خوبی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: بررسی و رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله مطالبات اصحاب فرهنگ و رسانه مستلزم جلسات مستمر و تخصصی است که در قالب نقشه مهندسی فرهنگی استان به آنها پرداخته و پیگیری شود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان