کد خبر: ۱۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر؛

هم‌افزایی در همه ابعاد باید شکل گیرد/ سپاه فارس با تمام ظرفیت‌ها از فعالان فرهنگی و انقلابی حمایت می‌کند

سردار یدالله بوعلی گفت: امورات باید به صورت موضوعی همراه با متولی دنبال شود، همه باید هم افزا شوند و در استان فارس شاهد نتیجه این رویکرد در بخش های درمانی، ورزشی، کمک مومنانه و... هستیم.
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه های دینی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز ۱۸ فروردین ماه در جلسه کارگروه هفته هنر انقلاب که در سالن کوثر سپاه برگزار شد، گفت: شهید آوینی حقا یک عارف بزرگ و کم نظیر در عصر ما هستند. 

وی افزود: شهید آوینی می گویند که ما در رکاب امام حسین جنگیدیم تا بی وفایی کوفیان را جبران کنیم لذا شهدای ما در دفاع مقدس بی وفایی کوفیان را جبران کردند. 

سردار بوعلی با بیان اینکه نامگذاری هفته ای به نام هنر انقلاب اسلامی قابل تقدیر است، اضافه کرد: اعتقاد داریم که باید برای درخشش نام استان فارس تلاش کنیم و پرچم افتخار فارس در همه ابعاد بر همه قله ها به اهتزاز در آید و بدرخشد. 

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: هرکسی که می تواند برای استان قدمی بردارد، سپاه با امکانات خود پشتیبان آن است؛ شاید نظرات مسئولین در برخی از موضوعات متفاوت باشد اما در خصوص انقلاب و ارزش ها این موضوع وجود ندارد.  

سردار بوعلی هم افزایی و تعامل را شاکله اصلی موفقیت دانست و ابراز داشت: امورات باید به صورت موضوعی همراه با متولی دنبال شود، همه باید هم افزا شوند و در استان فارس شاهد نتیجه این رویکرد در بخش های درمانی، ورزشی، کمک مومنانه و... هستیم.

بنابه عقیده این مقام مسئول، هر هم افزایی که در ارتباط با فرهنگ باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود و مسئولیت داریم تا در هر نقطه از استان استعدادی وجود دارد، پرورش دهیم.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان