کد خبر: ۱۴۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
فرماندار ممسنی در گفتگو با «شیرازه»؛

رقابت ۵۵۱ داوطلبان برای تصاحب کرسی شورای اسلامی/ ۱۱۵ نفر فوتی کرونایی در ممسنی از ابتدا تا کنون

ایوبی از رقابت داوطلبان برای تصاحب۵۵۱ کرسی شورای اسلامی در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان ممسنی خبر داد.
به گزارش سرویس سیاسی شهرستانهای شیرازه، داود ایوبی فرماندار ممسنی در گفتگو با خبرنگار این رسانه با بیان اینکه داوطلبان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری برای تصاحب ۵۵۱کرسی در ۱۷۳روستا و تیره های عشایری و سه نقطه شهری رقابت خواهند کرد، گفت: بیشترین تعداد مربوط به بخش مرکزی شهرستان با ۷۷ روستا و شهر و تیره های عشایری و در بخش ماهور میلاتی ۴۴ و در بخش دشمن  زیاری۳۱ و در بخش جوزار ۲۴به ترتیب بیشترین رقابت را خواهند داشت.

انصراف سه نفر کاندیدا از رقابت در کرسی شورا

وی با اشاره به اینکه دراین شهرستان تعداد سه روستا و ۲شهر دارای ۵کرسی شورا و شهر نوراباد مرکز شهرستان با توجه به جمعیت دارای ۷کرسی و دیگر مناطق روستایی و تیره های عشایری سه نفره خواهند بود، افزود: در سه شهر نوراباد و خومه زار و بابامنیر تعداد ۸۷نفر برای کرسی های شورای شهر ثبت نام کرده اند که تا کنون سه نفر از ادامه رقابت ها انصراف داده اند و صلاحیت مابقی توسط هیات اجرایی و نظارت با توجه به تقویم اجرایی در حال انجام است است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ممسنی اضافه کرد: استقبال از انتخابات شوراهای اسلامی و تیره‌های عشایری نیز خوب بوده و تا کنون  تعداد 258نفر ثبت نام نموده اند.

رییس هیات اجرایی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره های عشایری از داوطلبان عضویت در شوراها درخواست کرد که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و با استفاده از برنامه موبایل یا دستگاه رایانه ها و دفاتر پیش خوان دولت و یا حضوری ثبت نام خود را نهایی نمایند تا دچار مشکلات فنی احتمالی در روزهای پایانی نشوند.

۱۱۵ نفر فوتی کرونایی در ممسنی از ابتدا تا کنون

فرماندار ممسنی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت رنگ بندی کرونایی این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ممسنی در وضعیت قرمز به‌سر می برد به گونه ای که ظرفیت تخت های بیمارستانی در حال تکمیل شدن است و تعداد ورودی به بیمارستان ها بیش از تعداد ترخیصی‌ها است.

ایوبی در پایان از بستری ۶۸نفر در بخش های کرونایی این شهرستان خبرداد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱۵نفر فوتی داشته ایم که ۲۴نفر انها در خارج از شهرستان سکونت داشته اند ولی در ممسنی به خاک سپرده شده اند.

انهتی پیام/س/ر
نظرات بینندگان