کد خبر: ۱۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خبرداد؛

​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی

سهرابی گفت: تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان و دفاتر ICT روستایی که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند ملزم می‌باشند حداکثر تا تاریخ ۱۰اردیبهشت‌ماه به سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی سازمان مذکور مراجعه و به صورت برخط نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام کنند.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه تمامی 535 دفتر پیشخوان شهری و همچنین 42دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی استان که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند باید در فرآیند ارزیابی شرکت کنند، تصریح کرد: منبعد خدمات دستگاهها براساس رتبه‌ای که دفاتر در این سامانه کسب می‌کنند به آنها واگذار می‌شود و دفاتر مذکور  با مراجعه به این سامانه به آدرس www.prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir ، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، باید اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در این سامانه بصورت برخط و الکترونیکی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: ارزیابی دفاتر از 18 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سهرابی در پایان تاکید کرد: دارندگان پروانه مکلف به دقت در تکمیل اطلاعات بوده و در صورت مشاهده مغایرت با مستندات موجود و بازدیدهای کارشناسان، مسئولیت هر گونه پاسخگویی به عهده دارنده پروانه می باشد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان