کد خبر: ۱۴۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

بيانيه بسيج مجتمع غني‌سازی شهيد احمدی‌روشن در پی خرابكاری صنعتی اخير در سايت نطنز

بسيج مجتمع غني‌سازي شهيد احمدي‌روشن، در پي اقدام تروريستي هسته‌اي اخيرِ دشمنان ملت ايران در اين مجتمع، نكاتي را متذكر شد.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، در این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

«فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَنْ يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ»

پس [با توجه به یاری و کارسازی خدا] سست نشوید و [کافران و مشرکان را] به آشتی و صلحی [که برای شما خفّت بار است] دعوت نکنید، در حالی که شما برتر هستید و خدا با شماست و هرگز از [ثواب و پاداش] اعمالتان نمی‌کاهد (سوره محمد آیه 35)

مجموعه اقدامات خصمانه دشمن در عرصه فناوري هسته‌اي اعم از ترور فيزيكي، خرابكاري صنعتي و اقدام تروريستي هسته‌اي اخير، گواه بر حقانيت و درستي راه پيموده شده توسط ملت عزيز ايران در صيانت از حق مسلم خود می‌باشد. صیانتی که همراه با توسعه فناوري هسته‌اي به عنوان يكي از نقاط قوت ايران اسلامي در تحقق منافع و اقتدار ملي، باعث استيصال و درماندگي دشمن از نااميد كردن ملت ما شده و او را وادار به اقدامات مذبوحانه کرده است.

بسيج مجتمع غني‌سازي شهيد احمدي‌روشن، در پي اقدام تروريستي هسته‌اي اخيرِ دشمنان ملت ايران در اين مجتمع، نكاتي را به شرح زير متذكر مي‌شود:

هجمه‌هاي اخير دشمن در عرصه‌هاي مختلف امنيتي و سياسي از زمان برون رفت صنعت هسته‌اي از حالت انفعال و شتاب‌دهي به فعاليت‌هاي تحقيق و توسعه و راه‌اندازي زنجيره‌هاي ماشين‌هاي سانتريفيوژ نسل جديد و افزايش ظرفيت توليد اورانيوم غني‌شده در سطوح مختلف، مضاعف شده است. اين مهم نشان از درستی رويكرد اتخاذ شده در مسير حفظ منافع ملت ايران و استمرار اين امر حق در جهت بهره‌مندي نسل‌هاي كنوني و آينده از مزایای فناوري هسته‌اي مي‌باشد.

با توجه به سطح فناوري كسب شده و نيروي متخصص جوان انقلابي فعال در صنعت، اقدام اخير دشمن نه تنها هیچ مانعی در توسعه صنعت غني‌سازي و تحقق اهداف كوتاه و ميان‌مدت پيش رويمان مبني بر دستيابي به ظرفيت غني‌سازي SWU 190،000 نمي‌باشد، بلكه باعث ايمان بيش از پيش به تكليف، تعميق وحدت، تقويت عزم، اراده و مجاهدت ما در توسعه صنعت غني‌سازي و تحقق اهداف مقرر است.

اينك بيش از هر زمان ديگر، غيرت ملي و عزم دولتمردان و مديران سازمان انرژي اتمي بر استمرار شتاب‌دهي عملي به توسعه صنعت هسته‌اي ضرورت داشته و مطالبه مي‌شود.

اقدام تروريستي هسته‌اي اخير، حاصل تقسيم كار جبهه مركب دشمن بوده كه به دست نجس سگ نگهبان آمريكا در منطقه انجام شده و بي‌شك، تقابل ما با مجموعه جبهه باطل به سركردگي تروریسم دولتی آمريكا را بيش از پيش عمیق‌تر مي‌كند.

اكنون پاسخ قاطع و از دست بالاتر در سطوح عملياتي- امنيتي و ديپلماسي بين‌المللي به اسرائيل و آمريكا بيش از پيش ضرورت يافته و همراه با مطالبه عموم مردم، مطالبه جدي جهادگران صنعت هسته‌اي مي‌باشد.

در پايان به محضر امام خامنه‌اي عزيز عرض مي‌داريم، فرزندان انقلابي شما در صنعت هسته‌اي با عزم جزم و انگيزه مضاعف، تحقق اهداف آرماني انقلاب اسلامي را نشانه گرفته و در اين مسير تا پاي جان به تكليف خود عمل نموده و از هيچ مجاهدتي دريغ نمي‌نمايند.

والعاقبة للمتقین

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان