کد خبر: ۱۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

اهداء دستگاه دمنده اطفاء حريق عرصه‌های منابع طبیعی توسط خيرين مرودشتی

هفت دستگاه دمنده به همت خیرین و مرتعداران، دامداران و دوستداران طبیعت در راستای حفاظت از اراضی ملی خریداری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت اهدا شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، حمید روستا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت، گفت: در راستای حفاظت از عرصه های جنگلی و مرتعی و تسریع در امداد رسانی در عملیاتهای اطفا حریق،تعدادی از خیرین، مرتعداران و دامداران منطقه کامفیروز این شهرستان دراقدامی خداپسندانه اقدام به خرید هفت دستگاه دمنده اطفاء حریق و اهداء آن به این اداره کردند.

وی اظهار کرد: با همکاری بیشتر گروههای مردم نهاد در امر آموزش و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی ضمن تبادل اطلاعات ، کمک قابل توجهی به حفظ و نگهداشت این عرصه ها خواهد شد.

روستا افزود:خوشبختانه طی سالهای اخیر با تعامل ایجاد شده بین اداره منابع طبیعی با گروههای مردم نهاد بسیاری از مشکلات حوزه منابع طبیعی بخصوص در موراد حفاظتی و اطفا حریق مرتفع شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت ضمن قدردانی از طبیعت دوستان و خیرین شهرستان افزود: تلاش درجهت حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است تا این میراث ارزشمند برای نسل های آینده حفظ و به آنان انتقال یابد.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان