کد خبر: ۱۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

ثبت نام حج عمره 24 شهریور تا 24 مهر

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد : ثبت نام جدید برای عمره مفرده از24 شهریور آغاز می شود و به مدت یک ماه تا یکشنبه 24 مهر ادامه دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ در این اطلاعیه با بیان این که ثبت نام در همه شعبات بانک ملت و ملی به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد؛ آمده است: محدودیتی در ثبت نام از افرادی که در ثبت نام های گذشته شرکت کرده بودند وجود ندارد و ثبت نام کنندگان باید در زمان ثبت نام، اصل و کپی از شناسنامه و کارت ملی را به شعبه بانک ارائه دهند.
 
دراین اطلاعیه آمده است: مبلغ علی الحساب دریافتی بابت ثبت نام برای افراد بالای 10سال هشت میلیون ریال و برای افراد زیر10سال شش میلیون ریال خواهد بود، بدیهی است هزینه قطعی سفر در زمان تشرف متقاضی تعیین و اعلام خواهد شد.
 
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه خود تصریح کرده است: ثبت نام، زمانی قطعی و کامل تلقی می شود که متقاضی بعد از طی مراحل ارائه مدارک و درج اطلاعات، اقدام به واریز مبلغ علی الحساب کند و کارت ثبت نام را که ممهور به مهر شعبه و امضای متقاضی است دریافت کرده باشد.
 
در این اطلاعیه افزوده شده است: حضور همه اعضای خانواده برای ثبت نام اجباری نیست و سرپرست خانواده می تواند با دردست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اولیه آنان اقدام کند.
 
در اطلاعیه سازمان حج و زیارت تصریح شده است: شرایط ثبت نام در شعبات بانک های ملی یا ملت یکسان است و هیچ یک از این دو بانک در ثبت نام و تشرف، دارای اولویت و امتیاز خاصی نسبت به یکدیگر نیستند.
 
جزییات و اطلاعات بیشتر در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی http://www.hajnews.ir درج شده است.
نظرات بینندگان