کد خبر: ۱۴۵۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ در کازرون!!

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان کازرون از راه اندازی قرارگاه ساماندهی مرغ در این شهرستان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برقراری آرامش در بازار مرغ خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، حمید رشیدی از تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ در کازرون با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برقراری آرامش در بازار مرغ خبر داد وگفت: قیمت مرغ با توجه به اعلام قرارگاه ساماندهی مرغ به ازای هر کیلوگرم ۲۴۹ هزار ریال است و فروش مرغ به قیمت بالاتر از این مبلغ تخلف بوده و با متخلفان برخورد می شود.

وی با تاکید بر رعایت قیمت مصوب مرغ در سه مقطع درب مرغداری، درب کشتارگاه و محل توزیع بین مصرف کنندگان افزود:  قیمت مرغ زنده در درب مرغداری کشتارگاه کیلویی ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت مرغ در کشتارگاه کیلویی ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می باشد.

رشیدی با اشاره به اینکه افزایش سن کشتار مرغ در پایین آمدن بهره وری تولید در مرغداری های گوشتی نقش به سزایی دارد تاکید کرد: نگه داشتن مرغ بالای 50 روز در مرغداری ها تخلف است، و متخلفین با قطع تخصیص نهاده و عدم صدور مجوز جوجه ریزی مواجه می شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: به واسطه ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف گوشت مرغ، از مرغدارنی که در حال حاضر مرغ در سالن ندارند در خواست می شود، تا نسبت به اخذ مجوز و جوجه ریزی اقدام عاجل به عمل آورند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
0
استفاده از کلمه قرار گاه برای ساماندهی مرغ نابجاست
این کلمه یک بار نظامی حقوقی فرهنگی و سیاسی دارد
و باید جایگاهش حفظ شود