کد خبر: ۱۴۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰

آتش سوزی خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی شیراز + تصاویر / رئیس سازمان آتش نشانی شیراز: حریق به طور کامل اطفاء شده است

محمدهادی قانع گفت: در روز جمعه ساعت 11:26 دقیقه اعلام آنش سوزی در خیابان پاییز مجتمع مسکونی غزال(یک) به سامانه 125 اعلام می‌شود و اهالی مجتمع اعلام می‌کنند که نزدیک به چندین نفر از شهروندان در طبقات گرفتار شدند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، بنا بر گزارش مشاهده میدانی خبرنگار «شیرازه»، امروز ظهر دو خودرو در یکی از بلوک‌های مجتمع مسکونی غزال شیراز دچار حریق شد.

بنا به اظهارات افراد حاضر در صحنه علت آتش سوزی انفجار به خاطر حریق خودرو سمند که دوگانه سوز شرکتی نیز بوده، اتفاق افتاده است.

محمدهادی قانع رئیس سازمان اتش نشانی شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: در روز جمعه ساعت 11:26 دقیقه اعلام آنش سوزی در خیابان پاییز مجتمع مسکونی غزال(یک) به سامانه 125 اعلام می‌شود و اهالی مجتمع اعلام می‌کنند که نزدیک به چندین نفر از شهروندان در طبقات گرفتار شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله از پنج ایستگاه آتش نشانی تیم‌هایی با ده خودرو عملیاتی اعزام می‌شوند.

قانع ابرازداشت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده می‌کنند که دو دستگاه خودرو در محل  دچار آتش سوزی شدند و شدت دود به حدی است که ساختمان پنج طبقه را به طور کامل دود فرا گرفته و قریب به پانزده نفر از اهالی ساختمان در طبقات بالا گرفتار شدند. 
 
رئیس سازمان اتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه آتش نشانان به سه بخش تقسیم می‌شوند، افزود: اکیپ اول نسبت به اطفاء حریق خودروها اقدام می‌کنند، اکیپ دوم جهت تخلیه دود و اکیپ سوم جهت بازدید از کلیه طبقات و نجات شهروندان اقدام می‌کنند.
 
وی اظهارداشت: دو نفر از اهالی ساختمان دچار دودزدگی شدند که  توسط اورژانس 115 مقدمات درمان انجام می‌شود. 

قانع در پایان یادآور شد: اکنون حریق به طور کامل اطفاء شده است.



انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان