کد خبر: ۱۴۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس؛

سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال به خانواده‌های دارای فوتی کرونا پرداخت شده است

بذرافشان گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال به خانواده های تحت حمایت فارس که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشتند، مساعدت پرداخت شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس با اعلام اینکه در سال گذشته 14 میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده های دارای بیمار فوتی کرونا تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 719 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد فارس به بیماری کرونا مبتلا شدند.

بذرافشان در ادامه افزود: از تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در سال گذشته، تعداد 432 نفر بهبود یافته و متاسفانه 287 نفر نیز جان خود را از دست دادند که از این تعداد به خانواده های 243 نفر که فوت آنان بر اثر کرونا به تایید رسیده است؛ کمک  بلاعوض با هزینه 14 میلیارد ریال پرداخت شده است.

بنابه عقیده مدیرکل کمیته امداد فارس، به خانواده هایی که سرپرست آنها فوت شده باشد؛ 10 میلیون تومان و خانواده هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد 5 میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود. همچنین به خانواده هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آنها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود اما علت فوت از کرونا مردود باشد؛ مبلغ 4 میلیون تومان کمک بلاعوض داده می شود.

انتهای پیام/ح/ر

نظرات بینندگان