کد خبر: ۱۴۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سردار سلیمانی؛

ارتش موجب سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان ایران است

رئیس سازمان بسیج گفت: ارتش با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثار جانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان را فراهم کرده است.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
امیر فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 
سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی
 
 
سلام علیکم
 
سلام و تحیت خداوند تبارک و تعالی به شما حماسه‌آفرینان و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیعت خود با حضرت امام (رحمه‌الله علیه) و مقام عظمای ولایت را با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثار جانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان ایران را فراهم نموده اید.
 
آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب صلابت، پایداری و عزت ایران مقتدر اسلامی است، مولود ایستادگی و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیرو‌های مسلح خصوصاً ارتش قهرمان است.
 
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه ضیافت الهی، ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را به جنابعالی و خادمان حقیقی امنیت و استمرار سربلندی ایران اسلامی و جمیع فرماندهان ولایتمدار ارتش تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از ایزد منان خواستارم.
 
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
 
انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان