کد خبر: ۱۴۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

وحدت و صمیمت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان شده است

سردار بوعلی گفت: سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برادرانه در کنار هم هستند و همه ما دست در دست یکدیگر در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستیم.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه آئین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: فرزندان شایسته ملت ایران در ارتش جمهوری اسلامی همواره در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی مقتدرانه حضور یافته اند و به آن ها افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه وحدت و صمیمیت نیروهای مسلح موجب نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی شده است، گفت: سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برادرانه در کنار هم هستند و همه ما دست در دست یکدیگر در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ثابت قدم هستیم.

سردار بوعلی افزود: امروز آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد و برای پاسخگویی به هر نوع تهدید آمادگی کامل داریم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بعنوان اسوه برتر ولایتمداری، شجاعت و اخلاق است، گفت: جوانان انقلابی سَبکِ زندگی این شهید بزرگوار را بعنوان شاخص و الگوی برتر مورد مطالعه و بهره برداری قرار دهند.

حجت الاسلام محمودی زاده نیز با تبریک فرارسیدن روز ارتش ، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور کادر مومن و با اتکاء به جوانان نخبه و انقلابی گام های موثری در راستای خودکفایی دفاعی کشور برداشته و این تنها  یکی از افتخارات درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت طلبی در ارتش جمهوری اسلامی جریان دارد، گفت: امروز شاهد آن هستیم ارتش در هر میدانی که حضور یافته با روحیه شهادت طلبی و تفکر جهادی در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی سربلند بوده و این حرکت افتخار آمیز همچنان ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: «ولایتمداری، انقلابی گری و تعمیق معنویت» رمز اصلی پیروزی و سربلندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان