کد خبر: ۱۴۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

ماجرای کلیپ اهانت به فرد ملبس به لباس روحانیت! + عکس

کلیپی در فضای مجازی از اهانت به فرد ملبس به لباس روحانیت در حال دست به دست شدن است، کلیپی که برخی آن را به استان گیلان نسبت داده اند اما اصل ماجرا چیز دیگری است!
به گزارش سرویس رصد اجتماعی شیرازه،  کلیپی در فضای مجازی از اهانت به فرد ملبس به لباس روحانیت در حال دست به دست شدن است. کلیپی که برخی آن را به استان گیلان نسبت داده اند اما اصل ماجرا چیز دیگری است!

"سجاد ستوده” فعال رسانه و فضای مجازی در این رابطه در رشته استوری نوشته است: "دو ماجرای مختلف رخ داده است. اتفاق اول درباره هتک حرمت یک روحانی در بندرکیاشهر است که عاملش بازداشت شد و مصاحبه فرمانده ناجا هم در همین رابطه است.

اتفاق دوم پیرامون انتشار فیلم سیلی خوردن یک فرد ملبس به لباس روحانیت است که ظواهر کلیپ نشان از ساختگی بودن آن دارد.”

این فعال رسانه متذکر شد:  "روحانی محترم حادثه کیاشهر سید نیست در حالی که فرد ملبس در کلیپ مذکور عمامه مشکی به سر دارد!

این در حالی است که همزمانی پخش گسترده این کلیپ و انتشار مصاحبه فرمانده محترم نیروی انتظامی گیلان، موجب بروز این موضوع شده که این مصاحبه پیرامون این کلیپ است که بررسی ها حاکی از نادرست بودن این فرضیه است.”

گفتنی است روحانی که در بندرکیاشهر مورد هتک حرمت قرار گرفته "حجت الاسلام طیبی” امام جمعه آستانه اشرفیه است.

ماجرای کلیپ اهانت به فرد ملبس به لباس روحانیت! + عکس

حجت‌الاسلام‌ "احمد طیبی” در این رابطه می‌گوید: ساعت  ۲۱:۲۵ دقیقه روز جمعه در بندر کیاشهر وارد یک میوه فروشی شدم که متأسفانه در همین حال یک جوان ۲۴ ساله از پشت سر عمامه مرا برداشته و متواری شد.

امام جمعه آستانه اشرفیه افزود: بعد از این اتفاق بنده با نیروی انتظامی تماس گرفته و پس از شرح ماجرا، آن فرد دستگیر و به نیروی انتظامی منتقل شد.

طیبی ادامه داد: پس از حضور در نیروی انتظامی و دیدار چهره به چهره این فرد خاطی که پدر و مادر وی از چهره‌های متدین کیاشهر هستند، اظهار ندامت کرده و علت این حادثه را مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ حرمت همه افراد جامعه واجب بوده ولی بنده از حق خود گذشته و این فرد را بخشیدم ولی دادستان به عنوان مدعی‌العموم با او چه برخوردی می‌کند را نمی‌دانم.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان