کد خبر: ۱۴۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛

اجرای پویش ضیافت همدلی رمضان در بهزیستی فارس/ ۶هزار بسته کمک معیشتی به نیازمندان اهدا خواهد شد

سلیم حقیقی گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان با هدف کمک به مددجویان تحت پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و بهزیستی برای خدمت‌رسانی با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالرحمان سلیم حقیقی مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس از اجرای پویش ضیافت همدلی رمضان در فارس خبر داد و از  عموم مردم نیک اندیش برای شرکت در این همدلی دعوت کرد. 

سلیم حقیقی افزود: این پویش با هدف کمک به مددجویان تحت پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و بهزیستی برای خدمت‌رسانی با رعایت کرامت انسانی انجام می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. 

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار و ۱۰۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی در فارس داریم که با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در تامین معیشت دچار مشکل هستند بنابراین پویش همدلی رمضان جهت تهیه و توزیع اقلام معیشتی، وسایل بهداشتی، درمانی، دارویی و.... آغاز شده است. 

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی فارس از توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان خبر داد و گفت: در همین راستا با مشارکت خیریه حجت ابن الحسن عسگری تعداد ۶ هزار بسته معیشتی تهیه و در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

سلیم حقیقی یادآور شد: افراد خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را جهت سهیم شدن در این پویش به شماره کارت ۵۶ ۸۹ ۷۶۰۱ ۹۵۷۰ ۶۳۶۷ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی واریز نمایند.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان