کد خبر: ۱۴۵۸۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
سرمربی تیم فجر:

بازیکنان تیم فجر ۲۵ دقیقه نخست بازی خواب بودند

کلانتری گفت: مقابل صدرنشین لیگ دسته یک فرصت‌های زیادی از دست دادیم و بازیکنان ما ۲۵ دقیقه نخست بازی خواب بودند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بامداد سه شنبه سی ام فروردین ماه گفت: بازیکنان ما زمانی از این خواب سنگین بیدار شدند که یک گل دریافت کرده بودیم و پس دریافت گل بازیکنان ما به خود آمدند و بازی را در دست گرفتند.

نیمه دوم سوار بازی شدیم

سرمربی تیم فجر با بیان اینکه نیمه دوم سوار بازی شدیم اظهارداشت: برابر تیم صدرنشین ایجاد  چهار فرصت گلزنی کار بزرگی است که بازیکنان ما قدر آن را ندانستند.

پیشکسوت فوتبال فارس ادامه داد: تیم ما حتی بعد از ۱۰ نفره شدن هم تیم مس را تحت فشار قرار داد و در وقت های تلف شده بازی هم برتری از آن ما بود اما گل نزدیم.

وی بیان داشت: با وجود اینکه در تمرینات روی گلزنی  کار می کنیم اما بازیکنان باید در زدن ضربات آخر، دقت و  تمرکز بیشتری داشته باشند .

 اشک نمی ریزیم

کلانتری با اظهار اینکه هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی مانده و برای این شکست اشک نمی ریزیم، بیان داشت: تیم ما  هنوز مدعی است و می کوشیم فاصله تیم را با صدر جدول کم کنیم و حتی در ادامه بازیها هم صدرنشین شویم .

۲بازیکن تیم مس باید اخراج می شدند

سرمربی تیم فجر از قضاوت داور بازی هم  انتقاد کرد و گفت : ۲بازیکن تیم حریف باید اخراج می شدند که اینگونه نشد و مدافع ما هم سخت گیرانه اخراج شد و برای بازی بعد مشکل داریم .

کلانتری همچنین ازهمکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال فارس و شیراز تشکر کرد و گفت: ورزشگاه پارس زیر کشت رفته است و حداقل ۲ماه نیاز است که وضعیت آن خوب شود و چمن  شکل بگیرد.

وی گفت: قرار بود بازی در ورزشگاه دستغیب برگزار شود و با وجود وعده سازمان لیگ فوتبال اما این اتفاق نیفتاد امیدوارم با توجه به اینکه ورزشگاه دستغیب شرایط بازی پیدا کرده است بازی های بعد در این ورزشگاه برگزارشود تا زمین چمن ورزشگاه پارس مطلوب  شود .

تیم فوتبال فجر شیراز شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم مس کرمان شد و به رده چهارم رفت .

تیم فجر در هفته بیست و دوم این رقابت ها شنبه چهارم اردیبهشت ماه میهمان تیم پارس جم جنوبی است که با ۲۸ امتیاز در رده دهم است و این تیم هم می تواند در اداممه بازیها مدعی باشد.

با پایان یافتن هفته بیست و یکم تیم مس کرمان با ۴۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت استقلال خوزستان   با ۳۷ امتیاز دوم ، بادران تهران با  ۳۵ امتیاز سوم وتیم فجر هم با این شکست با یک پله سقوط با ۳۴ امتیاز به رده چهارم جدول رفت .

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم‌اینک نود ارومیه با ۱۸ و گل ریحان البرز با ۱۵ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

انتهای پیام/ح/ر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
0
ورزش فارس همیشه خواب هست
احسان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
0
مدیران فارس چرا خواب هستن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
0
مدیران فارس به داد فوتبال فارس برسند