کد خبر: ۱۴۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

اعضای بدن کارمند بانک استان فارسی اهدا شد

خانواده محمدحسین غلامی کارمند فقید بانک ملت در استان فارس، اعضای بدن وی را به بخش پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا اهدا کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در پی درگذشت محمدحسین غلامی بانکدار شعبه بلوار مدرس شیراز که در اثر سکته مغزی جان به جان آفرین تقدیم کرد، خانواده وی با اعلام رضایت و تکمیل فرم اهدای عضو، نام او را در جمع نیکمردان این سرزمین به ثبت رساندند.

قلب، کبد، چشم ها، برخی غدد داخلی، کلیه ها، بافت پوستی و … مرحوم محمدحسین غلامی به بخش پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا اهدا شد و از مرحوم غلامی یک پسر ۱۸ ساله و یک دختر ۲۴ ساله به یادگار مانده است.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت با تسلیت درگذشت کارمند فقید این بانک، برای وی از درگاه خداوند متعال، مغفرت و برای خانواده وی صبر و اجر مسالت کرد.

اعضای بدن کارمند بانک استان فارسی اهدا شد

وی با بیان این نکته که اهدای عضو از پسندیده ترین امور است، تاکید کرد: اهدای عضو کارمند بانک ملت و تقدیم زندگی به چندین بیمار نیازمند عضو، نام وی را جاودانه ساخت و جایگاهی والا را در آخرت برای وی به ارمغان خواهد آورد.

مدیرعامل بانک ملت، اظهار امیدواری کرد که فرهنگ نیکوکارانه اهدای عضو بیش از پیش در جامعه رسوخ پیدا کند تا با این اقدام، زندگی های بیشتری به بیماران نیازمند عضو بخشیده شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان