کد خبر: ۱۴۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
سرپرست بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت در گفتگوبا «شیرازه»؛

۴۵ میلیارد تومان تسهیلات مسکن به زرین دشتی ها پرداخت شد/ رتبه نخست بنیاد مسکن زرین دشت در استان فارس

مهرداد کاوه گفت: در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه احداثی و کمک بلاعوض حوادث مسکن شهری، تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم درآمد و... توسط بنیاد مسکن در زرین دشت پرداخت شده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، مهرداد کاوه سرپرست بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت با اشاره به دهه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: بنیاد مسکن با تاکید بر آرمان های نظام اسلامی و امام راحل در جهت رفع محرومیت و تامین مسکن نیازمندان در شهرستان زرین دشت گام های ارزنده برداشته است.

وی خدمات این نهاد در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت در حوزه مسکن روستایی، مسکن محرومین، صدور اسناد مالکیت اماکن روستایی، اسناد مالکیت اراضی روستایی، تهیه و اجرای طرح هادی و... در رتبه نخست شهرستانهای استان قرار گرفت.

به گفته سرپرست بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت، با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته  25 میلیارد تومان جهت احداث مسکن روستایی در قالب 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پنج و نیم میلیارد تومان در قالب ۵۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه احداثی و کمک بلاعوض حوادث مسکن شهری و ۱۳میلیارد تومان در قالب ۲۵۰ فقره تسهیلات طرح ویژه مسکن محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به جامعه هدف این بنیاد واگذار شده است، خاطرنشان کرد: هفت میلیارد و  ۶۲۵ میلیون تومان به عنوان کمک بلاعوض به مسکن محرومین، ۳۰۰ میلیون تومان در قالب ۳۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه به اقشار کم درآمد، و همچنین کمک بلاعوض بالغ بر دو میلیارد و صد میلیون تومان تسهیلات تعمیراتی حوادث شهری در سال گذشته توسط این نهاد در شهرستان زرین دشت پرداخت شده است.

کاوه از بهسازی روستای میانده با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: طرح‌های هادی روستایی در راستای توسعه‌ی همه جانبه در پنج روستای چاه زبر، بن دشت، زیراب، خسویه و تل ریگی زرین دشت نیز با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان بازنگری شده است.

بنابه عقیده این مقام مسئول سند مالکیت به معنای هویت بخشی به املاک است از صدور 200 فقره سند خبر داد و گفت: صدور سند مالکیت مزایای دریافت تسهیلات، ضمانت بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی ملک را به همراه دارد و این شرایط میل و رغبت مردم برای سند دار کردن املاک را افزایش می دهد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان