کد خبر: ۱۴۵۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نماینده شهرستان فیروزآباد؛

بانک‌ها موانع پیش روی تولید را بردارند

نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیرکارزین گفت: بانک‌ها با برداشتن موانع از سر راه تولید می‌تواند نقش بسزایی در تحقق شعار سال داشته باشند.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، محمدمهدی فرودین با اشاره به شعار سال در زمینه پشتیبانی و مانع زدایی و اقدام بانک‌ها گفت: به بانک‌ها پیشنهاد می‌کنیم تسهیلات و سرمایه گذاری‌هایشان را هدفمند انجام دهند و طرح هایی را حمایت کنند که در نهایت منجر به تولید و اشتغال شود.

فیروزنا نوشت: نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبند در مجلس ادامه داد: در گام دوم موانع پیش روی تولید باید برداشته شود، در ارائه تسهیلات بانکی ضمانت‌ها سنگ بزرگ و زمان‌بر است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد به افرادی که سابقه خوبی دارند باید بدون سخت گیری‌های معمول تسهیلات داد تا چرخ اقتصاد و تولید کشور با سرعت بچرخد چرا که روند طولانی و دریافت ضمانت نامه برای وام باعث دلسردی سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی می‌شود.

این نماینده مجلس تاکیدکرد: بانک‌ها می‌توانند نقش بسزایی در جهش تولید ایفا کنند و با مانع زدایی و برداشتن سنگ‌های بزرگ می‌توانند مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل و شعار سال را محقق کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از بانک‌ها انتظار می‌رود موانع کمتری پیش روی تولید بگذارند و در واقع موانع را بردارند و از دولت هم انتظار می رود در جهت حمایت از شعار به همراه مجلس حامی تولید کننده باشد.

انتهای پیام/چ/ر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
0
جناب نماینده
بانکها که تابع قوانین و مقررات هستند
شما باید قوانین را اصلاح کنید
بانک ها که از جناب عالی دستور نمی گیرند