کد خبر: ۱۴۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
طی بیانیه ای مطرح شد؛

آماده محو تصورخیال باطل تهدید و تجاوز دشمن به میهن اسلامی هستیم

در بخشی از بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه فجر استان فارس اعلام می‌دارد با آمادگی کامل تصور خیال باطل تهدید و تجاوز به میهن اسلامی را با قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از فکر و ذهن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهیم گرفت».
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سپاه فجر استان فارس بمناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در شرح این بیانیه آمده است:

نقش آفرینی و حماسه سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

تردیدی نیست که پروژه "سپاه هراسی" و هجمه‌های ناجوانمردانه علیه این نهاد مقدس انقلابی کشور و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای با هدف مقابله با اقتدار این نیروی انقلابی و متعهد کشور ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر، حرکت پیروزمندانه و تاثیر نقش حیاتی سپاه در حفظ و تقویت بازدارندگی و اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه بوده است.

این نهاد به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری ، معنویت ، دانش ، آمادگی رزمی ، تخصص و حفظ "روحیه انقلابی” توانست قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

امروز اقتدار و صلابت کشور در کنار حضور هوشمندانه مردم بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی و وجود سپاهی مقتدر و آماده به رزم است که با چشمانی تیز بین و اقتداری مثال زدنی تحت منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی؛ سدی استوار و نستوه در برابر توطئه ها و طمع ورزی های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است.

سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تبعیت از منویات نورانی ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، اعلام می‌دارد با آمادگی کامل تصور خیال باطل تهدید و تجاوز به میهن اسلامی را با قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از فکر و ذهن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهیم گرفت».

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان